voorstellen

henk_de_bruin

Actief lid
na ongeveer 3 maanden lid te zijn van dit forum zal ik maar even de moeite nemen me even voor te stellen:
mijn naam is henk de bruin ben 31 jaar oud en werkzaam in de bouw als uitvoerder.
getrouwd en vader van een dochter van bijna een jaar (18 mei)
ik heb 3 jaar gelede een skoda octavia combi 1.6 op lpg van mijn baas gekregen(lease).
nu hij aan vervaning toe is heb ik geen moment getwijfeld en een octavia combi 1.6 fsi elegance besteld,welke binnen twee weken afgeleverdt wordt.
toen ik wat meer info zocht over de nieuwe auto ben ik op dit forum terecht gekomen en tot nu toe met veel tevredenheid,veel info en discussie over verschillende onderwerpen. tot zover..de groeten.
 

Rednas

Nieuw lid
Dan rijden er binnenkort 2 Skoda Octavia's in de graphite Grey kleur in 's-Gravenzande, want ik heb er ook een besteld.
 

henk_de_bruin

Actief lid
als je opeens je velgen mist weet je wie ze heeft..
ik wilde heeeeeel graag die 17"eronder maar de leasemaatschappij rekende belachelijk veel voor de optie.
dus.
 

Rednas

Nieuw lid
hahah, dat zou wat zijn. Ik heb zelf een tijd getwijfeld of ik die 17" er wel onder wilde. De platte banden icm sportonderstel zou wel eens het comfort weg kunnen nemen. Ik houd best van een beetje sportief rijden, maar als mijn tanden eruit gaan vallen als ik op een klinkerweg rijd, is natuurlijk ook niet leuk meer.

Blijkbaar, maar ik moet het nog ervaren, valt dat reuze mee.

Ik verwacht mijn wagen pas in juli - dus ik zal je wel een keer zien rijden.
 

Dutch4x4

Senior Member
Kon je geen proefritje maken in een auto met sportonderstel?

Voor wat het waard is: ik vond het erg meevallen. Strak, maar niet hard: een mooi compromis. Maar ik ben juist iemand die een deinende auto oncomfortabel vindt.
 

Arjen

Actief lid
Het sportonderstel is absoluut niet te verwarren met een race setup van een auto.
Ook mensen met een gebitsprothese komen er goed in weg /forum/images/graemlins/grin.gif

Op klinkerwegegtjes heb je wel kans op iets meer 'gebonk'. Ben wel benieuwd hoe die ervaring is met een niet sportonderstel.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dan rijden er binnenkort 2 Skoda Octavia's in de graphite Grey kleur in 's-Gravenzande, want ik heb er ook een besteld.

[/ QUOTE ]

Ik denk drie op de Roerdomp staat er ook één.
 

henk_de_bruin

Actief lid
ik stapte pas geleden bijna in de verkeerde skoda voor mij stond een combi in de zelfde kleur als ik(rednas?)
maar de deur wilde niet open toen zag ik dat die van mij erachter stond!!!
 

KMA

Lid
zoiets heb ik gehad bij een van mijn eerste auto' s waarbij het slot handmatig met de sleutel moest worden opengemaakt. Het had die nacht gevroren dus dacht dat het slot bevroren was. Na een heel flesje antivries erin gegoten te hebben zonder resultaat zag ik iets verderop mijn echte auto staan....
 

Fabia

† In Memoriam
Zo stond er in de autoweek een verhaal over een dame die beweerde dat de afstandbediening van haar auto niet werkte. Monteur er bij geroepen die, elke keer als de dame in kwestie de afstandbediening indrukte, de alarmlichten van een zelfde auto die wat verder stond zag oplichtten. Kortom ze stond voor de verkeerde auto. En dan gaan de deuren echt niet open /forum/images/graemlins/1761.gif
 

maarten2xrs

Senior Member
Vaak naar het forum gekeken en ook maar lid geworden.
Ik ben maarten en woon in vlaardingen,heb onlangs een rode combi rs gekocht en had hiervoor de 01 witte vleugel die in dit forum is besproken.(jammer) maar kreeg een goede aanbieding.Zal ook kijken of ik naar de meeting kan komen,groetjes.
 

Hetzer

Forumguru
@maarten2xrs even /forum/images/graemlins/ot.gif, heb jij niet nog wat foto's van jouw oude auto ,de veel besproken en unieke WRC 0-1 ??
 

maarten2xrs

Senior Member
Als je op skoda club nederland kijkt en dan foto`s van meetings dan krijg je er een paar te zien. , groetjes,
 
Bovenaan Onderaan