Voorstellen

FWW

Nieuw lid
Hi,

Als toekomstig SKODArijder zit ik al een paar dagen rond te klikken hier. Nu toch maar effe registreren. Deze week heb ik een Octavia Combi besteld, hier rondlezend hoef ik denk ik niet verwachten dat dat machien op korte termijn wordt geleverd. Volgende week krijg ik een verwachting voor de leverdatum, ben benieuwd. Het wordt een witte Combi, 1.4TSI Elegance Businessline DSG met nog een lijstje functionele en cosmetische opties eraan vast. Kijk uit naar de levering, maar ik voorzie een lange periode van rijden in een door de leasemaatschappij gekozen voorloopauto...
 

CDK

Forumguru
welkom op het forum en gefeliciteerd met de aanschaf van je O3!

greetz Corné
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier! Goede keuze zo'n O3 met 1.4 TSI motor. Je moet maar zo denken dat na dat afzien in zo'n andere auto je de keuze voor Skoda meer waardeert :D
 

Der Einser

Forumguru
Welkom.

Ik ben inderdaad benieuwd naar de 1e witte O3 combi.
Zou ook mijn keuze zijn.

Als je hem hebt,... FOTO"S !!

Veel rijplezier alvast toegewenst.
 

FWW

Nieuw lid
Duurt nog wel effe, maar als ie op de oprit staat, komen de foto's zeker.

Ik denk dat de O3 Combi een van die auto's is die wit kunnen hebben. Op de internationale Skoda site kun je in de configurator een beetje zien hoe dat wordt. Denk dat het i.c.m. chromen raamlijsten erg chic staat.
 

Dax

Lid
Welkom! en als het gaat zoals met een vriend van mij zal het niet ál te lang duren..
maar het wachten is ook een beetje een leuke jeuk vind ik :)
 
Bovenaan Onderaan