Voorstellen

Duncan Idaho

Nieuw lid
Duncan Idaho --> karakter uit de boeken van Duin.

In februari heb ik een nieuwe leaseauto mogen uitzoeken en de keuze is gevallen op de skoda superb 2 greenline active businessline 1.6 TDI zwart (extra donkere beglazing achter). Er waren nog meer gegadigden voor de lease, Peugot 508 SW en de Ford mondeo gooide hoge ogen, zelfs nog even gekeken naar de opel insignia tourer, maar die hebben het niet gered tov de Superb. Voor wat betreft de uitvoering moet ik helaas bekennen dat bij het gevecht tussen de Ambition en de Active uitvoering ik het onderspit moest delven..... De vrouw kwam met goede argumenten geld technisch gezien(scheelt 40 euro per maand) en we hebben net een kleine. Wel jammer want ik vind de opties op de ambition net wat aantrekkelijker ;)

Waarschijnlijk wordt hij eind deze week of begin volgende week geleverd. Ik rij nu nog in een voorloopauto een skoda octavia 1.2 tsi wat ook prima stuurt. Kortom ik ben nu het hele s2 forum aan het uitspitten om te kijken waar ik op moet letten. Ik hoop na een tijdje ook de nodige tips te kunnen geven op dit forum.

Ik kijk er naar uit om met deze bak op stap te gaan.

mvg,

Duncan
 
Bovenaan Onderaan