Voorstellen: Skoda Octavia 2

Richard4

Nieuw lid
Hallo ik wil me even voorstellen.
Ik ben Richard en kan bijna niet wachten tot a.s. dinsdag.Ik ga dan mijn eerste nieuwe auto van de zaak halen.
Het is een Octavia RS Combi TFSI.
Ik heb er ongeveer 4 maanden op moeten wachten,komt waarschijnlijk door de DSG bak.
 

Fabia

† In Memoriam
Gaaf en welkom op dit gezellige forum. Welke kleur heb je gekozen dan weet ik waar ik op moet letten als ik weer eens door Capelle rij.
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd!
Dat is genieten: eerste auto en dan gelijk een RS.
je moet zeker snel op je werk zijn of zo.
Veilige km's toegewenst en doe rustig aan.
 

Maarten

Forumguru
Gefeliciteerd en welkom hier op het forum. Ik heb het topic in het Meet and Greet gedeelte geplaatst.
 

Richard4

Nieuw lid
Nou mannen, wat een leuk welkom op dit forum.
De kleur die ik gekozen had was eerst zwart,maar heb deze 6 weken voor afleveren veranderd in race blauw.
En Ertromp je had bijna gelijk met het snel naar mijn werk,maar het is dat ik heel snel naar huis wil aan het einde van de dag.
 

Rallye

Forumguru
Ik zie graag je foto's tegemoet, zeker ook van het interieur. Heb je leer of standaard, tegenwoordig RS Red? Daar zijn weinig plaatjes van.
 

Richard4

Nieuw lid
Ik heb nog wel een vraag, graag zou ik willen weten wat je het beste kunt tanken is dit 98 of 95.
Heb wel eens gehoord dat 98 het beste is,maar kan hier niks over vinden.
 

Richard4

Nieuw lid
Na twee dagen met een zeer grote smile te hebben rondgereden zijn hier een paar foto's.
De bekleding is de standaard uitvoering,persoonlijk vind ik dit erg mooi.
Het dashboard met een soort carbon vind ik ook mooi.
Kortom ben ik erg blij met deze auto,en is het geen straf om hier 150.000 km mee terijden,tot hij er weer uitmoet. DSC_0048.jpg DSC_0049.jpg DSC_0052.jpg DSC_0051.jpg
 

Rallye

Forumguru
Mooie bak. Ik zat voor mijn volgende (als dat weer een RS wordt - twijfel nog) ook aan Race Blue te denken, alleen zonder DSG, maar met 18".
 

Richard4

Nieuw lid
Rallye even een antwoord op je vraag, maar er zitten geen dorpelbeschrmers achter.
Maar kan je vertellen hij rijdt er niet minder door.
Ben net terug van een paar dagen vakantie, heb even 2200 km gereden en ben zeer tevreden.
 
Bovenaan Onderaan