Voorstellen PriveRijder ErnstH

ErnstH

Actief lid
Hallo,

22 sep 2014 was mijn eerste bericht met de titel "Voorstellen Leaserijder ErnstH" en ik ben nu weer terug met een “eerste” bericht

Ik had een Skoda Octavia combi 1.6 TDI Greenline (mijn beste auto ooit) gereden van dec 2014 tot en met aug 2019 en kon min of meer ook niet onderuit om zakelijk elektrisch te gaan rijden dus na dik 180.000 in de Skoda kon ik het niet langer uitstellen en ben ik elektrisch gaan rijden namelijk een KIA eNiro 2019 (deze rijd ik nog)

Ik hield altijd de Skoda Octavia in de gaten op marktplaats en hebben we afgelopen weekend een Skoda Octavia gekocht

Een 1.4 TSI DSG zwarte Combi (foto’s volgen later) auto komt volgende week pas. Het is de O3 maar kenteken is van januari 2017

Ramen worden eind van de maand nog geblindeerd en later nog een trekhaak i.v.m. caravan.

Wensen zijn natuurlijk de bewaarde H8 led vervangen met standaard mistlampen

Had de vorige helemaal zwart weet niet of ik dat weer wil en blijf 18” turini heel mooi vinden dus wie weet

In ieder geval i’m Back haha

Groetjes Ernst (Groningen)

TimT

Forumguru
Welkom terug! Stuur gerust een pb dan komen we vast uit een prijs voor de velgen haha. Al passen ze ook op de Cupra Born :tongue:

Bovenaan Onderaan