Voorstellen: Maarten

Hallo allemaal,

Dank dat ik mag deelnemen aan deze groep.Door de overstap naar een andere werkgever nu (eindelijk) de optie op Skoda te gaan rijden (leasen) :-)!!

Nu bij toeval / gelukje een auto uit de pool : Octavia 1.6 uit 2018 (92000km), heerlijke auto, veel opties en voor de regelmatige rit Zoetermeer - Eindhoven zeer comfortabel genieten.

Ik mag nu een eigen auto samenstellen / bestellen en had mijn oog op de Octavia PHEV, durf volledig electrisch nog niet aan… dan maar beste door beide te combineren… maar door de huidige bestelstop en onduidelijkheid over de duur en wachttijden ga ik zo naar de dealer om naar de MHEV / E-tec uitvoering te kijken..

Octavia 1.5 TSI E-Tec 110kW Business Edition Plus Combi DSG

Octavia 1.0 TSI E-Tec 81kW MHEV Business Plus combi DSG (Stationwagon)

Naast werk KM gebruiken we de auto met ons gezin, 2 kids en trek ik voor vakantieplezier een vouwwagen zo nu en dan.

Ben benieuwd naar de informatie van anderen, do’s & dont’s, tips etc!!

Groet
Maarten

Bakboord1

Forumguru
Waarom zover rijden iedere keer terwijl het hier in Brabant zo goed toeven is!
De keuze tussen Zoetermeer of Eindhoven lijkt me niet zo moeilijk in het voordeel van Eindhoven.

Eltjo

Forumguru
Wat je van ver haalt, is lekker!
En wees blij, als iedereen in en om Eindhoven gaat wonen en werken, dan was het voor jou niet meer goed toeven maar was het kei-druk !

Doe gewoon als ik, 7 km van het werk wonen, maar nu 312 km van huis in Delfzijl een week in het Eemshotel zitten. ‘s Avonds coronaproef eten op de kamer. Gezellig naar mezelf kijken in de spiegel bij het bureautje.

@TS Sterkte met het uitzoeken van je auto en de vele heen en weer km’s die je gaat maken.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan