Voorstellen Leaserijder Ernsth

ErnstH

Actief lid

Joske

Forumguru
die grill heeft @lugolux78 ook als ik het mij nog goed voorheb

EDIT: ja idd ;)


full
 

ErnstH

Actief lid
Ja ik rij nu een Bluemotion Polo uit 2011 en heb daar de standaard grill ook vervangen voor een trendline grill plus ledjes.. ik vind het mooier zo :D
 

Joske

Forumguru
ja maar de chroom rand blijft é, als je de grill op Superskoda bestelt heb je enkel het zwarte stuk, de grill dus

en als ik mij niet vergis moet hiervoor de voorbumper er ook af.. weet niet of je dat afschrikt?

grill die jij wil bestellen: (mss dat Superskoda ook de zwarte omlijsting kan leveren?)

o3-fg-hnc21.jpg
 

ErnstH

Actief lid
Haha nog even wachten.. auto komt eind nov begin dec. ivm nog 14% alleen mocht ik nog niet een nieuwe bestellen ivm eind datum van 26-05-2015 van huidige polo en km van 160.000 is nog niet behaald.. dus rijd nu via via om naar huis om aan me kilometers te komen :D anders boete richting leasemaatschappij :D
 

henriz

Forumguru
Elk weekend boodschappen doen in Duitsland?

(Edit: lekker krom eigenlijk. Enerzijds krijg je om milieuredenen fiscaal voordeel omdat je een zuinige diesel rijdt, anderzijds krijg je om economische redenen een boete als je te weinig kilometers rijdt. :sterretjes:Dus hop, beetje doorrijden! :D)
 
Laatst bewerkt:

ErnstH

Actief lid
Eens maar zo makkelijk ligt het niet..

ik heb contract voor 4 jaar of voor 160.000km

dus of na 4 jaar met 50.000km inleveren is een optie of na 2,5 jaar met 160.000km

echter beide is niet van toepassing :D ik heb nu een boete voorstel van €1187,- liggen bij inleveren met 152.000 eind december.. dat kan uit als je berekend wat de Skoda kost als je deze in 2015 op kenteken krijgt.. ik lease hem dan voor 48maanden voor een duurder tarief.. dus nogmaals het kan uit maar goed ik ben zo die €1187,- hou ik liever in me portemonnee en ga even (gekke) Ritjes doen.. om dat verschil van 7.000km weg te rijden. mocht het nou zo zijn dat ik nog voor het einde van het jaar 50.000km moest had ik mij hier bij neergelegd..

ik rij 800 per week voor werk en moet uitgerekend 400per week privé er bij rijden.. ik werk in Leeuwarden en woon in Groningen dus ben al paar keer via Meppel Hoogeveen naar huis gereden.. :D verklaar me maar voor gek maar goed zie uitleg hierboven :D

en aub geen voorstel over op bokken zetten of boormachine erop.. kost tijd herrie ergernis heb geen koelfan en kom dan niet uit met mijn diesel berekening :D
 

ErnstH

Actief lid
Haha ja ook die optie is me al voorgelegd echter mag dit niet van de lease maatschapij. en ik heb vroeger 5 jaar taxi gereden en daar komt bij in een polo uit 2011 mensen vervoeren :D haha naja dacht het niet..
 
Bovenaan Onderaan