Voorstellen de VAG-man

Rosinfield

† In Memoriam
Best een redelijke app idd die Race Timer. Zit er max 0.2 km/u naast. Ik heb er alleen de top en 100 - 200 mee gemeten.
0-100 zie ik niet zitten om exact de reden die je noemt. behoorlijk veel wielspin en dat voelt niet gezond
 

eriktv

Forumguru
Ik kwam de app Speedometer op 7,0 seconden uit op de 0-100. Leek me ook wat optimistisch, want de 2.0TSI (ook 200pk) doet 7,8 seconden. Misschien dan toch mogelijk door mijn 430Nm (vs 280Nm in de TSI)?

Jouw tijd zou dus best eens kunnen kloppen!
 

VAG-man

Forumguru
Met 430Nm moet mijn gemeten 6,6 seconden zeker te verslaan zijn! Ik heb geen idee hoeveel Nm ik heb. Wel zoveel dat mijn massavliegwiel het niet aan kon. Bij TVS hebben ze daarom het Nm geweld wat vloeiender laten verlopen.

Ik moet sinds kort vanwege een omleiding een andere route nemen naar mijn werk. Kom over verlaten landweggetjes. Een jaar na het tunen van mijn Sub eindelijk de ruimte gehad om af en toe het gas in te trappen. Ik weet wel zeker dat mijn meting klopt.

Trouwens @eriktv hoe kan jou koppelingsplaat dit geweld aan? Zijn zeker geen standaard koppelingsplaat die jij hebt.
 
Laatst bewerkt:

eriktv

Forumguru
Precies, was alleen een kwestie van het softwarematig aanpassen van de tolerantie bij de (natte) DSG-6.
 
Bovenaan Onderaan