Hoi hoi,
Mijn naam is Jelle en sinds augustus 2023 in t bezit van een Skoda Enyaq IV 60 Business Edition (Black Magic) met antraciet velgen
en fabriek-af inklapbare trekhaak om toch nog eens een aanhanger of iets te trekken. Auto is in de lease van de baas en rijdt er prive ook mee.
Wij moesten verplicht elektrisch rijden, iets met milieu, subsidie en uitstraling naar buiten. Best heel wat auto's getest en proef gereden,
zoals Kia EV6 (prima wagen, maar kofferbak was t net niet qua ruimte). Huydai Inoniq 5 (wat een lelijke auto, reedt wel ok!) en nog naar SsangYong, MG, Volkswagen ID4/5 (maar met optie's moest je dan toch wel veel zelf bij betalen als eigen bijdragen in vergelijking met een Skoda welke best ruim uitgerust is al), daar heb ik maar vanaf gezien. Baalde er wel van dat ik vroeg in t jaar besteld heb, want aantal collega's hebben ook de Enyaq besteld (begin september 2023) leverdatum > eind oktober 2023 en kregen de Business + editie en de 80 versie i.p.v. de 60 die ik nu heb voor t zelfde geld, was een of andere actie.
Moet zeggen, het rijdt prima (was nog geen automaat en elektrisch gewent, dus dat was al een wereld die open ging als je altijd schakelt) actie-radius en wat software ongemakken en de waardeloze app op je telefoon (wat een gedrogt) zijn wel een dingetje, maar goed er is altijd wel iets.
Hiervoor 2018 > 2023 Opel Astra 1.6 Station Business Exec gereden, 2014 > 2018> Peugeot 308 SW 2.0 Business edition, 2008 > 2014 Toyota Avensis 2.0 Business Edition en nog wat prive stations voor in overstapte naar een lease auto.
Op het forum hoop ik meer te weten te komen over tips and tricks,, bekende issues, nieuwe software etc. Uiteraard als ik iemand kan helpen, zal ik dat doen.
Ben blij dat de mogelijkheid er is om info of (beetje) frustratie te delen
Rest mij voor nu niets ander dan iedereen een hele leuke dag te wensen+ en alvast een fijne jaarwisseling!
Gr,
Jelle.
Mijn naam is Jelle en sinds augustus 2023 in t bezit van een Skoda Enyaq IV 60 Business Edition (Black Magic) met antraciet velgen
en fabriek-af inklapbare trekhaak om toch nog eens een aanhanger of iets te trekken. Auto is in de lease van de baas en rijdt er prive ook mee.
Wij moesten verplicht elektrisch rijden, iets met milieu, subsidie en uitstraling naar buiten. Best heel wat auto's getest en proef gereden,
zoals Kia EV6 (prima wagen, maar kofferbak was t net niet qua ruimte). Huydai Inoniq 5 (wat een lelijke auto, reedt wel ok!) en nog naar SsangYong, MG, Volkswagen ID4/5 (maar met optie's moest je dan toch wel veel zelf bij betalen als eigen bijdragen in vergelijking met een Skoda welke best ruim uitgerust is al), daar heb ik maar vanaf gezien. Baalde er wel van dat ik vroeg in t jaar besteld heb, want aantal collega's hebben ook de Enyaq besteld (begin september 2023) leverdatum > eind oktober 2023 en kregen de Business + editie en de 80 versie i.p.v. de 60 die ik nu heb voor t zelfde geld, was een of andere actie.
Moet zeggen, het rijdt prima (was nog geen automaat en elektrisch gewent, dus dat was al een wereld die open ging als je altijd schakelt) actie-radius en wat software ongemakken en de waardeloze app op je telefoon (wat een gedrogt) zijn wel een dingetje, maar goed er is altijd wel iets.
Hiervoor 2018 > 2023 Opel Astra 1.6 Station Business Exec gereden, 2014 > 2018> Peugeot 308 SW 2.0 Business edition, 2008 > 2014 Toyota Avensis 2.0 Business Edition en nog wat prive stations voor in overstapte naar een lease auto.
Op het forum hoop ik meer te weten te komen over tips and tricks,, bekende issues, nieuwe software etc. Uiteraard als ik iemand kan helpen, zal ik dat doen.
Ben blij dat de mogelijkheid er is om info of (beetje) frustratie te delen
Rest mij voor nu niets ander dan iedereen een hele leuke dag te wensen+ en alvast een fijne jaarwisseling!
Gr,
Jelle.