Voorruit...

Hallo allemaal,
Mag binnenkort iets nieuws uitzoeken van de baas en hoogstwaarschijnlijk valt de keuze op de O2.
Heb inmiddels al 2 proefritten gemaakt en wat mij opviel is dat ik erg moeie ogen krijg als ik langer in de O2 rij.
Net alsof de voorruit niet helemaal "optisch zuiver" is.

Meer mensen met dit probleem of ligt het aan mij?

nomad

Senior Member
Hier ook geen probleem. Tenminste, als niet-brildrager heb ik nergens last van. Ik zie alleen veel te vaak inhaalverbodnegerende vrachtwagens, maar dat zal wel niet aan de ruit liggen. Zie ze door het zijraam ook. /forum/images/graemlins/shocked.gif

Wiseguy

Actief lid
Ik draag dan wel een bril en ik heb ook nergens last van....

Misschien rijdt de O2 gewoon zo lekker dat je je er al helemaal in thuis voelt, rustig wordt en daardoor wat loom wordt? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Ik heb het alleen als ik lange tijd snelweg met zonnebril rij. Daarom doe ik hem dan af en toe even af. Zonder zonnebril heb ik geen last!!

VEEJAY

Forumguru
wel als ik volgas geef en accelereer naar 100 dan wordt alles wel wazig jha... LOL

Maarre doe je wel voorzichtig gevaalijke gek (?)

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Maarre doe je wel voorzichtig gevaalijke gek (?)

[/ QUOTE ]

Ik hoop niet dat hij die naam van anderen heeft gekregen...
/forum/images/graemlins/grin.gif

Allen, dank voor de reakties.

@SKODACHAUFFEUR: Het waren 2 verschillende Octavia's.
@CombiDemarrage: Je hebt een normale zonnebril, niet eentje "op sterkte"?
@Karstieman: Heb de bijnaam inderdaad van iemand anders gekregen. Die had wat moeite met mijn rijstijl op de motor.... /forum/images/graemlins/winkie.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@CombiDemarrage: Je hebt een normale zonnebril, niet eentje "op sterkte"?

[/ QUOTE ]

Nope, gewoon goedkoop brilletje!

Bovenaan Onderaan