Voorjaarsmeeting 2015

Falcon

Donateur
@Tallguy

Zoiets als dit?

PanoramaAutos.jpg


Meeting 2009
 

peterrapid

Forumguru
Beste mensen, voor een trackday in Assen wil ik wel een aantal kmtjes rijden hoor :jaja: en anders ergens op een industrieterrein ?
 

Joske

Forumguru
Kosten

De kosten voor een Trackday op het TT Circuit bedraagt € 250,00 per deelnemer.

Als je (deels) onder begeleiding van een instructeur wilt rijden, komt daar een bedrag bij dat afhankelijk is van de tijdsduur. Meld je hier aan voor 1 van onze trackdays!
 

Blackokkie2

Forumguru
Ja, maar dan is het niet exclusief voor ons. Dan zou je eigenlijk de prijzen van een bedrijfsuitje of productpresentatie moeten weten.
 

Blackokkie2

Forumguru
Dat mag de organisator doen, daar wil ik niet tussen gaan zitten met mijn gebrek aan organisatorisch talent.
 

CDK

Forumguru
Vandaar dat ik al zei dat dit voor dit forum niet haalbaar zou zijn. (op vermoedens gebaseerd) Op het Ferrari Forum draaien ze d'r hand niet om voor deze bedragen, maar Simply Clever is anders ;) Neemt niet weg dat ik het rete gaaf zou vinden!
 

Desperado

Forumguru
Ik denk dat je maximaal 10 mensen vind die dat zouden doen. Financieel is een reden om het niet te doen, maar ook de auto. Met mijn O1 hoef ik geen circuit op tenzij het voor niks is. Ik vind het zonde van het geld om het met mijn gewone saaie auto te doen.
 

Falcon

Donateur
Ik ga wel mee als sfeermaker, biertappert, fotograaf en petrolhead :yeah:

/me baalt dat hij een leaseauto heeft (dus niet op racebaan)
 

EdK

Forumguru
leuk voor de 20 inchers alhier maar 250 pp , ben niet gek....... ken ik 2 weken van eten
 
Bovenaan Onderaan