Voor de toekomstige greenliners A label.

Gieliovd

Forumguru
Die zilver met zwarte fiets van mij ;) die parkeer ik niet in parkeervakken.

Ja, dat bedoel ik, jij een vignet en alles bestellen, is er maar één parkeerplek in heel Nederland :tongue:
 

tlpeter

Actief lid
Net zo'n belachelijk stom idee als de vrouwen parkeerplaatsen.
Als er geen plek is en zo'n plek is vrij dan staat mijn auto daar gewoon.
 

LenK

Forumguru
Lekker dom.
Maakt het gebruik van de auto alleen maar aantrekkelijker.
Een van de redenen om niet met een auto ergens naar toe te gaan is dat je niet kunt parkeren. Wordt dan openbaar vervoer of fiets.
Als zo'n groen geval meer gaat rijden hierdoor vervuilt ie per saldo weer meer.
 

Gieliovd

Forumguru
Als ik mijn auto daar nou parkeer zonder vignet?

Wordt ik dan geklampt?

Lijkt me niet, dit is niet uit overheidswegen geïnitieerd.
 

EdK

Forumguru
Wel gieliovd ga daar niet blind vanuit, als je een ( domme ) lees fanatieke wetsdienaar tegenkomt dan sta je zo een uur te discuseren om onder een bekeuring uit te komen.

Onlangs parkeerde ik op een parkeerplek op het AH parkeerterrein mijn auto op een plek voor ouders met kind(eren)
Mijn moeder van 80 zat ook in de auto en is slecht ter been dus vanauit die plek kan ze makkelijk wegkomen.
Stap zelf uit en komt er zo'n ambtenaar met zo'n pet op die een ieder schijnt te passen.
En zegt dat ik daar niet mag parkeren, dus ik nog van dat is mijn moeder en ik ben haar kind dus........ wat doe ik fout ??
Wel ik moest niet zo asso doen en hij ging bekeuren , dus ik er bot bovenop van het is een privé terrein dus waar is jou recht om mij te bekeuren ?
Hierdoor werd hij een iets stiller, en zijn collega begon te lachen in de auto !!
Hierdoor gesterkt begon ik de discussie met hem over parkeerplekken voor gehandicapten en die voor ouders met kinderen en waaarom niet voor mensen die slecht ter been zijn, en dit zeker in het kader van de aankomende vergrijzing !
Hierop werd hij nog stiller en begon hij zover hij dit kon na te denken blijkbaar.
Hierna kwam er een twijfelende opmerking dat hij het nu door de vingers zou zien maar de volgende keer hij mij wel zou bekeuren.
Toen stond er wat op mijn lippen om te zeggen, maar wist dit in te slikken. Hierdoor had hij een reden om weer gauw in de wagen bij zijn collega te gaan zitten en weg te rijden met zijn nog lachende collega !

Dus nu zie ik die groene parkeerplaatsen ook graag komen, zeker omdat ik dan ervoor zorg dat ik altijd een zogeheten GROEN product in mijn boodschappentas zal hebben. :D
 
Bovenaan Onderaan