Voor de sportieve Citigo rijder...

Cordoba

Forumguru
Plaatje vertekend volgens mij: lijkt zo te zien een fors verlaagde auto, en mogelijk behoorlijk grotere velgen.
In elk geval in de configuratie van het plaatje is ie niet te rijden buiten het circuit: bij ieder gaatje in de weg, of iedere hobbel raakt de skirt de grond.
 

Steerclear

Senior Member
Ieder zijn meug, maar hier is heel veel geld en moeite geïnvesteerd om de auto aanzienlijk slechter te laten rijden. Maar laat mij je niet tegenhouden hoor! :)
 

Inge

Lid
Ik sluit me aan bij Steerclear - en vind het naast het slechter laten rijden van de auto ook nog eens erg lelijk.
 

lovely305

Forumguru
Ik vind het wel mooi om te zien, maar raak nu al af en toe een drempel met de voorkant.
Almere is niet verlaagde auto vriendelijk!
 

Steerclear

Senior Member
Ik vind het wel mooi om te zien, maar raak nu al af en toe een drempel met de voorkant.
Almere is niet verlaagde auto vriendelijk!
Om dit probleem te ondervangen is een heel leuk trucje. Dan kan je vrij snel overheen zonder schrapen:
Spiegelen, stevig remmen (gedoseerd) en precies de rem loslaten op het moment dat je de drempel raakt. Door het uitveren van de auto wordt het neusje van je Citigo mooi over de drempel gelift. Soepel en snel. Ik ben alleen bang dat dit met een verlagingssetje dit niet werkt!
 

rhaak1991

Forumguru
Leuk dingetje! De voorruit & A-stijl mag niet zo volgens nederlandse wetgeving maar dat ff terzijde.
Ook iets bekent over de motorisering? Gekietelde 1.0 MPI?

Wel een klein beetje jammer dat ze er geen RS productiemodel van gaan maken met een mooie 1.0 TSI (want ruimte voor een 1.2/1.4 zal er wel niet zijn)
 

Altos

Banned
Deze is er idd al een tijdje @Joske , of dat ook op dit forum was weet ik niet.
Het ging bij deze vooral om de bumperlip, diffuser en side skirts in het zwart...Wel een gaaf bakkie!
 

Cordoba

Forumguru
Leuk dingetje! De voorruit & A-stijl mag niet zo volgens nederlandse wetgeving maar dat ff terzijde.

Wat is er dan niet in orde met de A-stijl? Overigens er is toch een Europese-eenheidsworst-regel: als een auto binnen een EU-land is goedgekeurd, dat ie automatisch voor de hele EU is goedgekeurd?
 
Bovenaan Onderaan