Voor de mensen die een Passat overwegen..

bert

Lid
Met alle dingen op mijn bestelde S2 (levering allicht 2 jan 2009) valt een passat ca 5.000 euro duurder uit. Heb dus geen passat overwogen. Ook teveel passats op de weg. Meer ruimte voor minder geld.

Bakkertje

Forumguru
Een Passat moet wel heel veel duurder zijn om die 5000 euro in de fiscale bijtelling te compenseren. Ook over die extra's betaal je 20% bijtelling ipv 25%. Plus je bent milieuvriendelijk bezig en rijdt in een 1.4 tsi met 150 pk. Ik denk dat die passat net zo duur is als mijn O2 EAB TDI, als ik nu opnieuw mocht kiezen wist ik het wel.

Sja en toen kwam VW met een Passat op aardgas die in de 20% bijtellingsregeling valt.. Dat in combinatie met de 1.4 tsi met 150 pk...quote]

Mogelijk dat Skoda deze motor ook ter beschikking krijgt van VAG. Op dat moment ben je weer net zover als nu; veel meer waar voor je geld. Tevens is deze motor alleen interresant als je niet verplicht diesel moet rijden. Wel jammer is dat de 2.0 tdi (nog) niet beschikbaar is voor de Greenline.

Bakkertje

Forumguru
Ja eens, toen ik ging bestellen waren net de prijzen van de S2 bekend, de diesel vreselijk duur, maar toch moest ik verplicht dieselen.. (of gas dan..)
De aardgas versie voor Skoda zou inderdaad een mooie aanvulling zijn!

Bovenaan Onderaan