Volkswagen Arteon

Wat vind jij van de VW Arteon?


  • Totaal aantal stemmers
    88

Skodiaq

Forumguru
Buitenkant is helemaal super. Vind het interieur een beetje generiek. Wel mooi, maar niet onderscheidend. Iets wat ik wel zou verwachten bij zo'n auto.
 

Antera

Donateur
Ziet er weer goed uit de lijnen komen moet ik zeggen in het goudkleurige beter uit en oogt een stuk platter terwijl dit niet zo is. Maar een mooie opvolger
 

leon-cupra

Forumguru
Buitenkant is helemaal super. Vind het interieur een beetje generiek. Wel mooi, maar niet onderscheidend. Iets wat ik wel zou verwachten bij zo'n auto.
+1
Interieur is idd beetje teleurstellend. Niet hetgeen je verwacht als je de buitenkant ziet.
Wat ik wel raar vind aan het exterieur is dat gespoten "latje" net onder de motorkap. Precies of ze daar iets vergeten te tekenen waren en dan maar zo een latje opgetekend zodat het front toe zou zijn. :pieker:
 

Canon-Eye

Forumguru
Buitenkant oogt best mooi. Dashboard vind ik minder, omdat de navigatiedisplay (alwéééérrr :mad:!!) zo ongeveer op kniehoogte zit.
Er zijn zo langzamerhand toch genoeg voorbeelden dat dit wel beter kan...

Van de achteruitrijlampen kan ik niet goed inschatten hoeveel nuttig licht die op het wegdek kan geven, maar afgaande op die ene foto vrees ik dat het niet veel zal zijn.
 

Cordoba

Forumguru
Grill lijkt een mix tussen VW en Audi grill, hoe langer ik er naar kijk, hoe meer zaken me opvallen. Zo zie ik dat vanaf de zijkant het voorscherm/motorkap lijnen hebben die parallel lopen, en hoe langer je kijkt hoe meer je dat soort zaken ziet, waardoor je een 'druk design' krijgt zoals Tuulster het benoemt. Niet lelijk, maar kan er ook niet heel enthousiast van worden.

@Canon-Eye Ik schat dat de kentekenverlichting meer licht op het wegdek achter de auto laat schijnen dan de achteruitrijlampen.
 

Schippersss

Forumguru
Wie heeft dat tegenwoordig nog nodig met een achteruitrijd camera. :geek:

Vind hem wel goed geluk. Interieur is zoals we gewend zijn van vw, strak maar niet al te spannend.
 

bugfixrth

Nieuw lid
Ik heb gisteren de bestelling van mijn Superb Sportline 150PK TDI DSG 7 geannuleerd. Het wachten was al weken op de leaseprijs die nog niet berekend kon worden omdat uitstootcijfers en de prijzen al weken onbekend blijven.

Ondertussen weet gekregen van de Arteon en deze dus besteld. Businessline R 150 PK DSG-7. In plaats van 20 weken wachten nu 12 weken wachten.
 
Bovenaan Onderaan