Voetenbank Achterpassagiers

Octaaf

Forumguru
Om het businessclass gevoel compleet te maken (ik zit nog wel eens achterin), mis ik een plankje dat aan de voorstoelen zit. Waarop je heerlijk je voeten kan laten rusten.

Iemand een idee of dat überhaupt bestaat, je deze achteraf kunt inbouwen? En waar te kopen? Welk artikelnummer het betreft?

Forum en Google leveren niets op (althans niets op de termen "voetenplank", "voetsteun", "voetenbank" of "voetrust")

Dit zoek ik dus niet:
https://www.briskoda.net/forums/topic/338196-rear-footrests/?do=findComment&comment=4068406
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Je word weer bedankt hoor met dit bericht.....
De dames beginnen nu meteen over een voetenbad voor achterin de wagen......
En daar ze er niet in 12V bennen mot ik ook nog een omvormer gaan inbouwe .......:angry:


:deuk::deuk::deuk:
 

eriktv

Forumguru
Ik heb zelf de klittenband-voetsteunen als op de foto aan boord (gelukkig niet in die besmettelijke kleur :dankje:) en moet zeggen dat die zeer goed worden beoordeeld door mijn passagiers. In wintertijd worden ze zelfs gemist (vanwege de rubberen matten liggen ze er nu niet in). Wellicht toch het overwegen waard...?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Octaaf

Forumguru
@eriktv, heb je wat meer details? Waar gekocht? Waar op te letten (als er varianten zijn)? Behalve de besmettelijke kleur....
 

Octaaf

Forumguru
2 voetsteunen ontvangen uit Berlijn :cheer:
origineel Skoda, stickers zitten er nog op
klittenband grijpt niet vast in de matten, ben dus benieuwd of ze op hun plek blijven.
maar misschien dat de matten teveel versleten zijn
 

andrehj

Forumguru
2 voetsteunen ontvangen uit Berlijn :cheer:
origineel Skoda, stickers zitten er nog op
klittenband grijpt niet vast in de matten, ben dus benieuwd of ze op hun plek blijven.
maar misschien dat de matten teveel versleten zijn
Dat is gek. Bij mij zit het klittenband juist muurvast aan de (Vruggink)matten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pivo
Bovenaan Onderaan