Voedingskabel Fabia 2

Kris

Lid
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn versterker met subwoofer inbouwen in m'n Fabia 2. Echter ik kan geen doorgang vinden vanuit de motorruimte de auto in voor de voedingskabel. Hebben jullie misschien tips waar er een gaatje zit?
Het gaat overigens om een 1.4 TDI, ik weet niet hoe ver dat nog uit maakt maar goed.

Alvast bedankt.

Gr Kris

Kris

Lid
Dank voor de snelle reactie Joske! Het topic had ik ook reeds gespot.
Ik heb geprobeerd daar de kabel door te voeren maar bij mijn 1.4 TDI zit er een soort isolatielaag op die plek en er gaan geen kabels naar binnen. Een stuk lager onder die filterbak gaan er wel kabels naar binnen maar dat zit zo strak dat er niks meer bij past.

smutzkanone

Forumguru
Luchtfilter bak aan de kant. Die hele metalen plaat die haaks onder de parafaan zit eraf, dan heb je vanuit de motorruimte zicht op waar hij door moet .Dat is een groot rubber, daar kun je gewoon een gaatje bij prikken.
Vanuit de binnenkant, moet je het linker kickpanel demonteren(motorkap ontgrendeling zit een clipje aan de achterkant die je er uit kan wippen)en dan met een lamp naar boven schijnen richting het schutbord.daar zie je de kabel ergens uit steken, dan is het gewoon een kwestie van voorzichtig trekken.let er op dat je niet onder en over verschillende kabels door trekt, het is daar best druk kwa kabels.
vergeet niet je kabel af te zekeren he, vlakbij de accu.

Kris

Lid
Bedankt heren, het is gelukt.
Inderdaad achter die metalen plaat zat een rubber waar ik hem doorheen geprikt heb.
Vanavond de rest aansluiten :)

Bovenaan Onderaan