Vocht in achterbak na wassen auto

Hi allemaal,

Ik weet het… autoliefhebbers halen hun auto eigenlijk niet door de wasstraat maar ik heb dit toch gedaan. En nu voel ik vocht na de wasstraat rechts achterin de achterbak bij een van die zijvlakken. Droogt redelijk snel weer op maar toch. Ik zie als ik de klep open heb een rubbertje niet en denk dat dit de oorzaak is maar geen idee hoe dit heet. Wie weet het wel? 485DDC82-0EC8-4D09-A47F-83BFA7F5393E.jpeg

Tees

Donateur
Dat heet 'gewoon' een stop. Als ik in ETKA kijk zou het onderdeelnummer 5E0971904 kunnen zijn, een hele 80 cent per stuk ;). Maar het kan ook dat die ernaast dat nummer heeft, ETKA is niet helemaal duidelijk hierover...

Eltjo

Forumguru
Is misschien door het gat heen gedrukt? Ik weet niet waar dat uitkomt, maar wellicht heb je hem dus nog.

Edit: Met wat beter kijken zie ik dat dat rechts bovenaan de achterklep is van je station. Dan denk ik niet dat je erbij kan waar dat dan evt. is beland. Misschien via zijvak of als je het tankklepbakje eruit haalt.

Laatst bewerkt:

Eltjo

Forumguru
Nou even wat anders....
Waarom zit dat gat er eigenlijk? Als er links de kabelboom naar de klep er door heen gaat dan zou dat misschien kunnen zijn dat dat gat gebruikt wordt bij een rechtsgestuurde auto. Maar dan nog...
Gat voor elektrisch bedienbare klep...?

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan