Virtual cockpit werkt maar halftijds...

JeSko

Forumguru
Bij hém misschien wel...?

Geloof je dat nu zelf? Ze staan trouwens allen in verbinding met elkaar, daarom heet het ook een dealernetwerk, bij frequente problemen zal dat 100% zeker bekend zijn binnen dat netwerk en dat is hetzelfde principe als wanneer er bij hen effectief gevallen bekend zijn.
 

Canon-Eye

Forumguru
Rustig maar mannuh, wind je niet op! Veel te warm. :D

Het begrip "dealernetwerk" als zodanig is overigens véél ouder dan het internet - werd in de jaren '70 al over gesproken.
Maar dit geheel terzijde... ;)
 
Begin deze week is de auto binnen geweest voor onderhoud en de genoemde update. En het probleem lijkt opgelost! Het dashboard blijft nu werken, ook al heeft de auto in de zon gestaan, of wordt hij kort na een langere rit opnieuw gestart. Ik ben een tevreden man. ;)

Plaatje bij het praatje: (Het blijft toch knap, zo'n virtual cockpit...)
WhatsApp Image 2022-06-13 at 6.47.47 PM.jpeg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Top dat het opgelost lijkt te zijn!

Zou je in je eindpost waarin de oplossing geboden lijkt te worden misschien nog de exacte benaming van de update willen zetten? Zoekt een stuk makkelijker en sneller.

Hopen dat het nu goed blijft gaan, want ja, een VC is heerlijk!
 
Wat bedoel je met exacte benaming van de update? Op de factuur staat enkel 'uitvoeren update volgens offerte' :pieker:

Ik kan wel eens in het updatescherm van de auto kijken en de gegevens hier zetten als je dat bedoelt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

HarrieSkoda

Forumguru
Elke update heeft zo zijn eigen benaming, net zoals elke foutcode.

Dat het lekker summier is omschreven op je bon is dan weer jammer. Doet jij denken aan wellicht hele andere werkzaamheden, zoals het slechts uitvoeren van een reset, ipv. een daadwerkelijke update uitvoeren.

Enfin, het probleem lijkt opgelost en dat is het belangrijkste!
 

SuperBeeb

Forumguru
Dealer 1 is een potentiële klant armer, nr. 2 heeft t slimmer aangepakt. Is dat nou arrogantie, domheid of luiheid van nr. 1?
 
Dealer 1 is een potentiële klant armer, nr. 2 heeft t slimmer aangepakt. Is dat nou arrogantie, domheid of luiheid van nr. 1?
Hun manier van communiceren indachtig ga ik voor optie 1. Dealer 1 is wel (deel van) een groep, terwijl dealer 2 nog 'op zichzelf' bestaat, misschien zit daar het verschil wel.

Ik kreeg hier (dealer 2) trouwens op voorhand een beschrijving van de geplande onderhoudswerkzaamheden, met de bijhorende geschatte kosten en uitgebreide uitleg hieromtrent. Het uiteindelijke bedrag op de eindfactuur was hier ook netjes in de buurt, dus was ook mooi meegenomen.

Ook kreeg ik van zowel de dienstdoende monteur, de medewerker aan de balie als van 1 van de verkopers complimenten over de algemene staat van de auto, zowel uiterlijk ('er zijn hier veel nieuwe die bij het leveren niet zo blinken als die van jou'), als technisch ('je kan zien dat hij goed wordt opgevolgd'). Verder weinig relevant, maar wel leuk om te horen...

Die hebben er dus inderdaad een klant bij... :D
 
Bovenaan Onderaan