Hmm.. Het is een vak apart geworden het aanpassen van de MQB modellen
@Antera als je zover bent wil ik graag nog eens langskomen met m'n passat. Een paar aanpassingen van toen lijken niet goed te werken. We hadden bijvoorbeeld aangezet dat de auto instellingen per sleutel onthoudt, dat geeft diverse gekke dingen. Spiegel kantelen in achteruit werkt wel, maar terug naar de originele positie niet. Verder is de dicover media regelmatig van slag voor wat betreft TMC info en waar je was gebleven in een nummer (lange MP3 bijvoorbeeld).
Oh ja, de weergave in de MFA van de ACC is bij de carbon achtergrond minder duidelijk dan in de originele Passat achtergrond. De carbon achtergrond is wel mooi, maar minder praktisch.
Ander dingetje wat ik inmiddels uitgevogeld heb en met jullie wil delen. Ik heb een groot lichtassistent, die kun je automatisch inschakelen op de auto stand (is aan te zetten). Volgens mij kun je door de lichtschakelaar op aan en weer op auto te zetten de functie weer uitschakelen. Altijd automatisch de groot lichtassistent aan is wellicht niet zo handig.
Kortom ik kom binnenkort nog een keertje op de koffie in Breda, en zou dan ook de VIM aan willen hebben