Superb 3 Video in motion Amundsen S3

dian

Lid
Ik kon het antwoord niet vinden in het fora maar is het mogelijk met het Amundsen systeem van de Superb3 om daar een video mee af te spelen? Scherm is wat klein maar goed.

dian

Lid
Bedankt, denk ook dat het niet mogelijk is. Dan zal er toch echt een columbus in moeten :)

Bakkertje

Forumguru
In tegendeel de systemen hierboven zijn de vw discover media (amundsen bij Skoda).
Zelf ben ik ook wel geïnteresseerd in de mogelijkheden geraakt door het zoeken..

ertromp

Forumguru
Video in Motion zal middels Vag Can Pro ingeschakeld kunnen worden op de MIB 2 systemen zodra versie 5 beschikbaar is. Dus zowel Amundsen als Discovery in de Superb 3
Dat zal na 16 november zijn.

Antera

Donateur
Video in Motion zal middels Vag Can Pro ingeschakeld kunnen worden op de MIB 2 systemen zodra versie 5 beschikbaar is. Dus zowel Amundsen als Discovery in de Superb 3
Dat zal na 16 november zijn.

Het werkt al met de bestaande file's van VCP hier al getest. Dus wachten is niet nodig

ertromp

Forumguru
Het werkt al met de bestaande file's van VCP hier al getest. Dus wachten is niet nodig
Wees voorzichtig
as.maandag big update VCP
Helaas al enkele gevallen zie het VCP forum.de waar complete MIB2 systemen opnieuw van software voorzien moeten worden na plaatsen VIM unlock zdc file
Wordt ook onderkend door VCP en zal met de update naar VCP 5.0 verholpen zijn

ertromp

Forumguru
Grootste probleem is momenteel de toestellen voorzien van mirrolink.
Daar zal e.e.a. niet werken als via mirrorlink een film afgespeeld wordt en Matti heeft aangegeven dat dit met vs 5.0 VCP verholpen zal zijn.
Ook is de ervaring dat wanneer bijvoorbeeld eerst met VCDS gecodeerd is in 5F en daarna met VCP gewerkt wordt in 5F bijvoorbeeld die VIM vrijschakelen dat dan complete menu's uit de MIB 2 units verdwenen zijn

Joske

Forumguru
Ook is de ervaring dat wanneer bijvoorbeeld eerst met VCDS gecodeerd is in 5F en daarna met VCP gewerkt wordt in 5F bijvoorbeeld die VIM vrijschakelen dat dan complete menu's uit de MIB 2 units verdwenen zijn
dat zou dan toch willen zeggen dat VCDS een bepaalde software "achter laat" die blijvende invloed heeft en als nadien met VCP gewerkt wordt er bugs ontstaan?

je bent alleszins weer goed op de hoogte Erik! :thumbsup: top!

Antera

Donateur
Grootste probleem is momenteel de toestellen voorzien van mirrolink.
Daar zal e.e.a. niet werken als via mirrorlink een film afgespeeld wordt en Matti heeft aangegeven dat dit met vs 5.0 VCP verholpen zal zijn.

ik dus ook gehad gisteren ( en alleen gewerkt met VCDS). Wilde alleen verkeersbordherkenning instellen en dat ging bij de eerste optie ( kanaal 63) aanpassen al mis Maar na hard reset met de VCP software kwam en deel weer terug maar niet allemaal. Oorzaak de nieuwere ook in de octavia is en GEN2 versie en niet meer de eerste versie ik was er helaas nu ook achter

ps mijn duits is zo slecht jammer weer

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Balen zo'n moment
Matti levert tot het moment dat vs 5.0 VCP beschikbaar zelfs weer de origineel software die je kunt flashen
Enorm veel mensen lopen er nu tegen aan bij de MIB2 coderen

Antera

Donateur
Toch apart maar het word dus nog meer opletten nu. Ook andere aanpassingen kunnen gevolgen hebben voor je systeem. Want een adaptiewaarde aanpassen ( die hij uiteindelijk niet doorzet) en het systeem crasht deels. Ik miste ineens nagenoeg alle optie in de hulpsystemen. Verder draaide het systeem nog wel.

Dus niet alleen VIM zorgt ervoor. Ben benieuwd naar maandag

Bakkertje

Forumguru
Hmm.. Het is een vak apart geworden het aanpassen van de MQB modellen ;)
@Antera als je zover bent wil ik graag nog eens langskomen met m'n passat. Een paar aanpassingen van toen lijken niet goed te werken. We hadden bijvoorbeeld aangezet dat de auto instellingen per sleutel onthoudt, dat geeft diverse gekke dingen. Spiegel kantelen in achteruit werkt wel, maar terug naar de originele positie niet. Verder is de dicover media regelmatig van slag voor wat betreft TMC info en waar je was gebleven in een nummer (lange MP3 bijvoorbeeld).
Oh ja, de weergave in de MFA van de ACC is bij de carbon achtergrond minder duidelijk dan in de originele Passat achtergrond. De carbon achtergrond is wel mooi, maar minder praktisch.
Ander dingetje wat ik inmiddels uitgevogeld heb en met jullie wil delen. Ik heb een groot lichtassistent, die kun je automatisch inschakelen op de auto stand (is aan te zetten). Volgens mij kun je door de lichtschakelaar op aan en weer op auto te zetten de functie weer uitschakelen. Altijd automatisch de groot lichtassistent aan is wellicht niet zo handig.

Kortom ik kom binnenkort nog een keertje op de koffie in Breda, en zou dan ook de VIM aan willen hebben ;)

Bovenaan Onderaan