VETTE octavia 2 combi!!

Er zijn 2 dingen die me hier niet aan bevallen:

- de dakspoiler achter vind ik verschrikkelijk lelijk
- de velgen kunnen mijn goedkeuring ook al niet wegdragen...

Verder: Mooie bak!
 
Gewoon een zwarte combi met grote velgen en wat bling-bling en een vreemde spoiler. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Tja, dat is het nadeel dat de O2 (relatief) goedkoop is, dan hou je soms nog wat geld over. Ik kan me herinneren dat iemand die bij HP werkte ook dezelfde auto als mij had besteld bij Skoda Center. Hij had echter nog wat over in het leasebudget en nam dan maar spoilers rondom...
 

pbor

Nieuw lid
Tsja, zwart... Erg mooi in de showroom maar niet erg praktisch. Vuil zie je sneller en naar mijn gevoel is de kleur onveilig (niet opvallend genoeg). Schijnt dat zilverkleurige auto's minst vaak betrokken zijn bij ongevallen. Is dat bekend bij jullie?
Overigens nog een ander issue: bij zwarte lak moet je haast wel een lichte interieur nemen, en die is bij de O2 wel erug licht, matje voor is bijna wit... ook niet echt handig. Maar zoals ik al zei, in de showroom erg mooi!
 

Erikje

Actief lid
Het lichte interieur heb ik ook niet gekozen ivm 2 jonge kinderen, dat wordt een puinhoop. Mijn oplossing hiervoor is dat ik grijs leder achteraf laat monteren, dan heb je toch zwarte matten/vloerbedekking
 
Velgen zijn inderdaad erg mooi.

Zelf heb ik slechte ervaringen met "goedkope" velgen. Met mijn vorige auto heb ik 4 keer alle velgen weer rond moeten laten maken. Geef dus liever in 1 keer wat extra geeld uit voor goede velgen. Bij OZ en BBS heb ik de velgen niet kunnen vinden. Weet iemand of de echte Audi velgen op een O2 passen? Of heeft iemand goede/sterke replica's gevonden?
 
Bovenaan Onderaan