Verzoekje plaatsen van foto Teller unit.

Octavia32

Forumguru
ik heb een vreemd verzoek aan de superb 3 rijders zouden jullie mischien een foto willen plaatsen van het dashboard(teller unit), en er bij vermelden welk type uitvoering dit is.....style,L&K enz...

Ik ben namelijk aan het kijken wat de mogelikheden met het kleurenscherm kunnen zijn.

Bij voorbaat dank.

Octavia32

Forumguru
image.png image.png De fotos van @Tassin zijn perfect, ik zal vanmiddag als mijn vrouw weer thuis is een foto van mijn dashboard maken welke hoek ik bedoel.

De screenshots tonen het artikelnummer van de nieuwe 2015/16 modellen en de oude 3T modellen.

Waar het omgaat is dat het bij volkswagen passat namelijk mogelijk is om een kleurenscherm cq 3d tellerscherm te plaatsen.

Nu vraag ik mij dus af of de aansluitingen en het model gelijk is gebleven, en dan heb ik niet over de twee tunnels voor de superb 2 aangezien dit een optisch verschil is. Ik weet dat S3 geen tunnels heeft maar waar het omgaat is dan dat de tellerunit zelf en dus achter de tellerplaten gelijk is.

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Maar dat zijn geen screenshots van het S3 tellerhuis. Een S3 tellerhuis kan de volgende code hebben : 3V0 920 911
Maar begint altijd met die 3V0

Bovenaan Onderaan