Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verzamelen meeting 9 mei vanuit richting Rotterdam
Goed dat je erbij zet A16/N3 @Corné de Kluijver ik dacht dat er een meer noordelijk gelegen punt werd bedoeld. Afslag N3 is toch Dordrecht-Zuid/Kiltunnel?
Edit: als ik google maps bekijk, heet die afrit officieel 's Gravendeel. Adres van de Mac: Rijksstraatweg 32
@Hetzer Ik weet nog niet of ik meerij met de groep, mogelijk ga ik vooraf naar Hazeldonk om bier te halen, maar misschien haal ik zondag al bier en ga daarna door naar de regio Brussel (opendag van de lambiekbrouwerijen)
Vroeg tijdstip maakt voor mij niet uit, maar ik heb ook nog 2x bijrijders bij me in de vorm van mijn 2 dochters, deze komen wat moeilijker uit hun bed ..
Houden we het toch op verzamelen voor 09:00, vlug een bakkie / broodje en dan weg?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.