Verzamelen meeting 9 mei vanuit het noorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhaak1991

Forumguru
moeten we ff afstemmen met Luc op t goede topic. Aangezien we maar 2 tv's hebben totaal. Ik ben zelf iig voornemens de PS4 klaar te zetten met The Crew erin en de PS3 met GT5. Te veel switchen van spellen op zo'n dag kan wel slecht zijn voor je games. Maar he, hoe meer dingen hoe meer vreugd zeg ik altijd :D

gbbosma

Forumguru
@dirkkroneman, prachtig initiatief om met z'n allen uit het noorden weer in colonne te rijden :thumbsup:. Kunnen weer vele medeweggebruikers genieten van al die mooie Skoda's ;). Maar ik sluit mij deze keer niet aan bij jullie colonne, haal nl een vriend op in Lemmer en was van plan om over de A6 en Utrecht richting de Skoda meeting te rijden.

s-line

Forumguru
Oja mooi race blauw op mijn Peugeot!
Kan ik toch nog langs rijden.
En bij Peugeot is deze kleur nog exclusief voor de GT, iets wat ze bij Skoda ook hadden moeten blijven doen!;)

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Maar na alle drank en gezelligheid, kan misschien niet iedereen meer zo goed lezen. Dus een gekleurd lintje of een sticker is handiger!:D

Joske

Forumguru
wie wil my little pony zijn?

images

:deuk: :deuk: :deuk: :deuk: :deuk:

Blackokkie2

Forumguru
Als jullie nou allemaal de sleutels bij mij inleveren kan ik met zekerheid zeggen dat er maar 1 met een verkeerde auto naar huis gaat.(ja, en ik dan maar dat is eigenlijk goed, voor mij dan):D:deuk::maakmegek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan