Verwijderen thuis adres in navigatie

Erik-h9

Nieuw lid
Hallo,
Kan iemand me vertellen hoe ik het thuis adres kan verwijderen in de navigatie?
Alvast bedankt voor de hulp:giggle:
 

hemi24

Forumguru
Terugzetten naar fabrieksinstellingen, of reisdoelgeheugen beheren?

Of overschrijven met een nieuw adres, van bijvoorbeeld de dealer of het innamepunt…
 

fanSkoda-VW

Donateur
P.s. nooit je thuisadres er inzetten, maar een straatje verder. Wss lukt het je na enige tijd best wel het laatste stukje zonder nav te rijden? Dan kan een snodaard je huisadres nooit vinden. Ehh.. dit is een heel oude tip.
Grtss
 

hemi24

Forumguru
:ot: @fanSkoda : jij parkeert de wagen standaard bij de buurman op de oprit..?!?

Tegenwoordig laten veel systemen je de veelgebruikte doelen al als suggestie zien, als je er frequent naartoe gaat, dus die vlieger gaat al niet meer op…
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Alleen wanneer dat 'doel' inderdaad IN de navi zit............toch?
Mijn 'thuis' (voor de navi) is een rotonde hier in de buurt, maar ik heb, bij vorige auto's, ook wel eens de plaatselijke politiepost gebruikt.
 

MarcoO2

Forumguru
Tegenwoordig laten veel systemen je de veelgebruikte doelen al als suggestie zien, als je er frequent naartoe gaat, dus die vlieger gaat al niet meer
Die vlieger gaat natuurlijk juist wél op, als je de tip volgt om niet je eigen adres maar een straat verderop te gebruiken. Mijn navi's hebben althans nog nooit laten zien waar ik naar toe ga, maar wel waar ik naar toe navigeer.
 

Canon-Eye

Forumguru
Basisangst (de discussie hierboven) was toch dat een autoinbreker je thuisadres kan vinden in de navigatie.
Welnu, als je met de telefoon navigeert en die telefoon niet in de auto achterlaat, dan kan de "snoodaard" dat simpelweg niet... :pardon:
 

hemi24

Forumguru
Anders is je adres vast wel via een datalek te achterhalen via bijv. RDW, Belastingdienst of verzekeraar…
Als je anoniem wilt blijven moet je terug onder een steen kruipen!
 
Bovenaan Onderaan