kan je morgen mee met mij naar de bank om een kleine hypotheek te regelen voor 2 appartementen voor de verhuur .... maar wordt je wel nog rijker , kan je dat wel aan??
Als een klant bij de bestelling nog de notitie toevoegd, zoals in dit geval gedaan is (ik zie maar 3 onderdelen. Maar het zouden er 5 moeten zijn) en de verkoper dan in alle eigenwijsheid (of domheid) besluit om toch een niet complete verzending te versturen…
… tja…
Dat is nu gans het punt , los van verkoper of koper zijnde.
Pieter ziet maar 3 stukken, wil er 5 en gaat alsnog bestellen ... tja, call me stupid ,maar dan bestel je toch niet en ga je eerst navragen bij de leverancier hoe het in elkaar zit. Uiteraard had de verkoper deze opmerking niet moeten negeren , maar Pieter had gewoon eerst navraag moeten doen want zelfs als de verkoper de koop annuleert, dan nog zit de verkoper met kosten en daar zijn jullie als koper zich allemaal niet bewust van. Als jullie dit allemaal normaal vinden, dan zal ik jullie allemaal mijn rekeningnummer doorgeven en moesten jullie zo vriendelijk zijn om dan elk 2€ te storten .... weet daarnaast niet waar "mijn selectief lezen" de beperkende factor is om een correcte 'analyse' te kunnen maken van de situatie.