Verwarming Seat Leon 5F

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
@EdK mss al mijn berichten lezen.
Heb in x-aantal berichten geleden aangegeven dat de reactie van de verkoper not-done was en absoluut niet professioneel is.
Maar zelf als verkoper zijnde snap ik, gezien mijn ervaringen met mijn 10.000 klanten, dat je soms van dergelijke orders niet helemaal happy wordt (gezien de kosten die je als ondernemer hiervoor maakt). Ik zou eens mijn volledige boekhouding hier op tafel moeten leggen, velen zouden verschieten van de kosten.

leon-cupra

Forumguru
Je wilt mijn standpunt ook gewoon niet snappen en hoe het in de online verkoop aan toe gaat. In jouw optiek was het annuleren van het order de normaalste zaak van de wereld. Niemand verliest daarbij … verkeerd. Dat kost die handelaar minimaal 2-3€. Op zich zou je dan denken … tja dat is peanuts. Neen, dat is het niet. Want rekening houdend met de marge op zijn order is het volgende order weer voor niets gewerkt.

Waarom was het in jouw optiek zo onlogisch/onnuttig/… om gewoon een mailtje te sturen , telefoontje te plegen om zeker te zijn van jouw stuk?? Denk dat je aan deze handelaar nu veel meer tijd hebt verspild dan 1 simpel mailtje/telefoontje.

En als je dit niet wilt snappen … tja …

EdK

Forumguru
@Tees had je liever maar meteen 5 zakken willen bestellen ??|
Met die ene zak ben je er zo doorheen, vermoed dat je die om 20.00 uur dan al op hebt... :koffie:

PizzaPieter

Donateur
...........En als je dit niet wilt snappen … tja …
Dat is HELEMAAL NIET hoe ik het zie, maar dat wil JIJ niet begrijpen.

Ik annuleer niet 'omdat t kan', maar omdat ie niet geleverd heeft wat ik besteld heb.

Zijn fout, zijn kosten.

Als jij een groene BMW bestelt en je krijgt een blauwe, ga je dan ook denken over de kosten die de dealer moet maken om hem toch terug te nemen?

Als jij een groene BMW bestelt, hem krijgt en je denkt 'mwoa, had liever een blauwe' dán heb je een punt.

leon-cupra

Forumguru
@Tees niet vergeten dan de opmerkingen te lezen in de algemene voorwaarden van de B2B verkopen. Kan je heel duur te staan .... wijze les van iemand zoals "leon-cupra" (zal maar niet verder ingaan op wat je bedoelde, bijzonder laag onder de gordel, maar soit ... )

EdK

Forumguru
Ik heb zojuist een pindaplantage aangeschaft @EdK. Ik voorzie een gouden business.
Kan ik 50% aandelen hierin aanschaffen ??
ZO ja dan meld ik morgenochtend op zaak aan dat ik vervroegd met pensioen ga....
En mag ik de zakjes en sluitklipjes aan je leveren voor nette prijs ?
Wel alleen telefonisch te bestellen hoor, via internet gaat het alleen maar fout en krijg je zwarte gezichten ..... :koffie:
Ojah en omdat je in regio Utrecht woont heb ik een hele mooie aanbieding !!
Hervulbare pinda zakjes gevuld met schoon drinkwater..... :koffie:

• Leuk
Waarderingen: Tees

hemi24

Donateur
Ik weet uit eigen ervaring dat je soms heel selectief bepaalde zaken niet leest (of wilt lezen) @leon-cupra , maar misschien moet je dat toch eens leren…

Als een klant bij de bestelling nog de notitie toevoegd, zoals in dit geval gedaan is (Hé ik zie maar 3 onderdelen. Maar het zouden er 5 moeten zijn) en de verkoper dan in alle eigenwijsheid (of domheid) besluit om toch een niet complete verzending te versturen…
… tja… :arghh: :banghead:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
Nou niet gaan huilen hoor, want dan moet ik ook nog een handeltje zakdoekjes op gaan starten....
En dat word me ff te veel aan winsten die ik dan ga draaien....:deuk::troost::tongue::tongue:
kan je morgen mee met mij naar de bank om een kleine hypotheek te regelen voor 2 appartementen voor de verhuur .... maar wordt je wel nog rijker , kan je dat wel aan?? :pieker: :pieker: :pieker:
Als een klant bij de bestelling nog de notitie toevoegd, zoals in dit geval gedaan is (ik zie maar 3 onderdelen. Maar het zouden er 5 moeten zijn) en de verkoper dan in alle eigenwijsheid (of domheid) besluit om toch een niet complete verzending te versturen…
… tja… :arghh: :banghead:
Dat is nu gans het punt , los van verkoper of koper zijnde. Pieter ziet maar 3 stukken, wil er 5 en gaat alsnog bestellen ... tja, call me stupid ,maar dan bestel je toch niet en ga je eerst navragen bij de leverancier hoe het in elkaar zit. Uiteraard had de verkoper deze opmerking niet moeten negeren , maar Pieter had gewoon eerst navraag moeten doen want zelfs als de verkoper de koop annuleert, dan nog zit de verkoper met kosten en daar zijn jullie als koper zich allemaal niet bewust van. Als jullie dit allemaal normaal vinden, dan zal ik jullie allemaal mijn rekeningnummer doorgeven en moesten jullie zo vriendelijk zijn om dan elk 2€ te storten .... weet daarnaast niet waar "mijn selectief lezen" de beperkende factor is om een correcte 'analyse' te kunnen maken van de situatie.

Arjan1985

Forumguru
En ik zou zou tevens naast die koude douche van radar een programma programmeren door een whizzkid en zodoende elke seconde 0,01 cent overmaken naar zijn rekening nummer met de tekst “kruidenier” vanuit een anonieme bankrekening.
Dagje volhouden. Kost wat centen maar wraak is zoet.
Grapje uiteraard. Ik ben niet zo hardvochtig. Maar het is wel fictie film waardig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan