Verwarmde vooruit model2015

Ik heb de verw
Mijn broer is bij de dealer geweest om een nieuwe O3 Elegance te bestellen. Hij wilde als optie oa een verwarmde voorruit hebben. Volgens de dealer was dit niet mogelijk icm een 1.2 TSI maar wel met een 1.4?! Zou dit een verkooptruc zijn of is het idd niet mogelijk?
Ik heb de verwarmde voorruit op mijn 1.2TSI élégance business, dus het kan wel.
 

martijn v o

Forumguru
Zal wel te maken hebben met de greenline uitvoering ben ik bang, wat op zijn beurt weer te maken heeft met de C02 uitstoot.
 

KaRoQ-2023

Actief lid
Mijn broer is bij de dealer geweest om een nieuwe O3 Elegance te bestellen. Hij wilde als optie oa een verwarmde voorruit hebben. Volgens de dealer was dit niet mogelijk icm een 1.2 TSI maar wel met een 1.4?! Zou dit een verkooptruc zijn of is het idd niet mogelijk?

Ach, op een RS is verwarmde voorruit ook niet te bestellen volgens de nieuwe folder :sterretjes: ....rare jongens daar bij PON :banghead:
 

Canon-Eye

Forumguru
Als een bepaalde configuratie in Nederland niet leverbaar is, maar bv. in Duitsland of België wel - is daar bestellen en zelf importeren dan een werkbare optie of haal je je dan eindeloos gedoe en (veel) extrakosten op je nek?
 

TL@

Forumguru
In BE wel allemaal mogelijk, raar dat ze niet alle opties aanbieden op een RS (of op de andere modellen)
 
Bovenaan Onderaan