Vertraagde levering 0ctavia 3

lugolux78

Forumguru
Dan ben je een uitzondering. Ik kreeg van Skoda NL te horen dat er capaciteitsproblemen zijn met levering van alles wat niet 14%. De 14% hebben in april en mei voorrang gekregen. Dat is een verhaal wat niet door iemand hier verspreid is maar door Skoda NL zelf.. Maar ik ben blij dat jij wel binnen acceptabele tijd geleverd krijgt.
 

lugolux78

Forumguru
Tja maar de 2.0TDI en de RS zijn schijnbaar de dupe... Mijne is besteld week 50/51...En wordt waarschijnlijk 19 geproduceerd en dus pas 20 hier...
 

RaceVrs

Banned
De dure betaler word het slachtoffer. Heb een hele flinke zak geld klaar liggen maar ze willen die blijkbaar niet snel hebben.
 

hchpwp

Actief lid
OIII 1.4 TSI DSG EBL 1ste planning 16 april, 2de planning week 20. Gisteren bericht gehad dat het eind juni gaat worden. Configuratie Wit, leer (achteraf), dynamic pakket, elektrische achterklep en 18" golus velgen.
 
Laatst bewerkt:

Zirx

Lid
Zou het dan toch meevallen?
Ik heb net een mail gekregen dat de auto eerder geleverd wordt dan gepland!
Verwacht in NL: 30-4-2014
Dus ergens begin mei kan ik erom
 
Vandaag (week 16) bevestiging van de leasemij gehad dat auto besteld is :jaja:
Verwachte levering: week van 20-8 (week 34).
Totale verwachte levertijd: 18 weken...

Specificaties: Octavia III Combi Elegance Bussinessline 1.2TSI 105pk DSG7 met DAB, bagagepakket, functiepakket, brilliant silver, stof crinkel zwart, afneembare trekhaak, sunset, panoramadak, el. achterklep, 18 inch Alaris velgen, reservewiel, neerklapbare passagiersstoel, chromen ondergrille sierlijst voor, chromen sierstrip achterklep, alu beschermstrip achterbumper, Eibach verlagingsveren.

Vermoedelijk wordt dit een modeljaar 2015 exemplaar. Iemand al zicht op wat de wijzigingen zijn voor mj2015? Ik lees o.a. geruchten over een achteruitrijcamera.
 

snorro

Actief lid
Volgens de dealer zou modeljaar 2015 vanaf half/eind april worden gefabriceerd. Een achteruitrijcamera is inderdaad een optie en ik geloof ook het 3 spaaks stuurwiel op de GL BL. En dan nog het nieuwe Skoda logo.
 
Dealer gaat navraag doen of de achteruitrijcam kan worden meegenomen. Enerzijds is de accessoire nog niet bestelbaar via het ordersysteem, anderzijds is hij wel bekend bij de dealers. Ze gaan navraag doen via de importeur.
 
Bovenaan Onderaan