Versluis Zoetermeer

Logic

Actief lid
Ik ben tot aan de bestelling heel goed geholpen bij Versluis. Het is een klein bedrijf wat op mij heel prettig overkwam. Ik zal jullie in oktober na aflevering verder informeren. Ben ook wel benieuwd of er nog meer forumleden uit het prachtige Zoetermeer afkomstig zijn /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

LazyLee

Nieuw lid
Ja hoor, ook hier een forummer uit Zoetermeer...
Geen bestelling bij Versluis gedaan, in Utrecht was de inruil duizenden euro's hoger.
Beide dealers kwamen op mij overigens zeer prettig over!

Eind september mag ik de Škoda ophalen...
 

Dutch4x4

Senior Member
Ik ken Zoetermeer alleen van Seat Van der Velden, die overigens ook Skoda levert.

Kleine bedrijven zijn inderdaad prettig om zaken mee te doen. Maar qua inruil kunnen ze helaas nooit zo veel als de grote jongens.

Dat merkte ik ook in Amsterdam. Zenith (in Amstelveen) of Lugtstra (Haarlem) zijn sympathieke bedrijven, maar een gigant als S-Point knalt er zo een paar duizend euro bovenop. En als de verkopers daar dan net zo vriendelijk zijn en niet de bekende grote-dealer-arrogantie hebben...
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Eind september mag ik de Škoda ophalen...

[/ QUOTE ]

Welkom! En eindelijk iemand die Škoda op de juiste wijze schrijft /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Logic

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Eind september mag ik de Škoda ophalen...

[/ QUOTE ]

Welkom! En eindelijk iemand die Škoda op de juiste wijze schrijft /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Point taken, als je mij nou de sneltoetsen kan noemen(hoofd en kleine letter graag) dan zal ook ik het voortaan doen zoals het hoort /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Die weet ik zelf ook niet /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/smile.gif, maar ik houd me aanbevolen en zal het dan zelf voortaan ook correct spellen /forum/images/graemlins/tongue.gif
 

Logic

Actief lid
Aha, dan moet ik aan mijn collega Zoetermeerder vragen.
LazyLee, even niet lui zijn en de sneltoetsjes noemen graag. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

LazyLee

Nieuw lid
Alt 0138 voor de hoofdletter; de kleine letter weet ik ook niet... /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Logic

Actief lid
Blij dat je nog wakker bent, let op: Škoda, het lukt.
Nou die kleine letter nog....
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Alt 0138 voor de hoofdletter; de kleine letter weet ik ook niet... /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

thx, meteen handtekening even aangepast /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Hele fijne dealer. hebben me indirect aan mijn Fabia RS geholpen.
Ze hebben voor mij een proefrit bij de dealer
georganiseerd (die zeer geslaagd was). Daarna stuitte ik puur bij toeval op een goede tweedehands Fabia RS in Apeldoorn en heb ik daar mijn koop gedaan. Anders had ik bij deze dealer een nieuwe gekocht.
Mijn volgende Skoda haal ik sowieso bij Versluijs, prima dealer!
 
Goed om te horen dat er positieve ervaringen zijn met deze dealer. Ik kom namelijk uit de buurt van Zoetermeer.
Ik ben er wel een keer geweest en ik vond het lastig parkeren, haast geen plek. Bovendien vond ik de werkplaats heel erg klein. Toen ik er was stond iemand buiten even snel de kentekenplaat op een nieuwe auto te schroeven.
Omdat ook de werkplaats bij Hoeke in Delft op mij niet prettig overkwam (zie mijn commentaar bij die dealer), ben ik uiteindelijk uitgeweken naar Voorschoten. Wel een eind rijden. Tot nu toe erg positieve ervaringen met die dealer, dus denk dat ik er wel blijf. Toch goed om te weten dat Versluis ook goed is. Je weet maar nooit...
 
De mijne komt ook bij Versluijs vandaan. Prima service, lekkere koffie, doen absoluut niet moeilijk. Eigenlijk gewoon zoals het zou moeten.

Wel belangrijk: korte wachttijden voor onderhoud!
 

Kelvin

Lid
Ook mijn beauty komt bij Versluis vandaan. Zeker aardige gasten daar. Ik heb mijn Fabia gekocht bij Marcel, goede verkoper /forum/images/graemlins/wink.gif Overigens mag ik Michel ook graag (volgens mij hoofd werkplaats)

Beter zo dan een onbeschofte of onbehulpzame dealer, nietwaar?
 

TDifan

Lid
Ook ik heb mijn O2 bij Versluis gekocht. De verkoper was Marcel Waayer. Ik ben prima tevreden over de gang van zaken, alles gedaan wat afgesproken was bij de aankoop (bv carjack beveiliging automatisch ingeschakeld). Nu wachten hoe het gaat bij de onderhoudsbeurten!
 

Peet

Nieuw lid
Ik mijn nieuwe Octavia (in 2004)ook aangeschaft bij Versluis. Ik ben uitermate tevreden over de persoonlijke service , Erg vriendelijke en behulpzame mensen, zowel de verkopers / receptie als de monteurs. De aflevering was ook goed geregeld. Kleine dingen kunnen altijd even snel tussendoor worden opgelost. De eerste onderhoudsbeurt bij 30.000 km is prima uitgevoerd en tegen redelijk tarief. Ik rijd al bijna 35 jaar auto en ik moet zeggen dat Versluis zeker een van de prettigste dealers is die ik heb meegemaakt.Ik heb trouwens begrepen dat men gaat verbouwen (uitbreiden) zodat er meer parkeergelegenheid komt en ook de showroom en werkplaats uitgebreid wordt.
 

TDifan

Lid
Ik heb in februari 07 mijn 30000km beurt laten uitvoeren. Wel en niet helemaal tevreden. Tevreden over het plaatsen van een nieuwe Stream-radio ivm slechte ontvangst (bekend probleem). Kreeg gelijk een nieuw model met MP3-speler Hulde! (zonder bijbetaling). Ontvangst is inderdaad beter.
Niet helemaal tevreden, bestelde leen auto was niet aanwezig! Prijs beurt was hoger als aangegeven in folder op toonbank (verschil €35,- hoger als folder zonder uitleg).
 

higgy

Forumguru
Die leenauto: hoe hebben ze dat opgelost voor je?
Die beurt: ik neem aan dat je alsnog om een toelichting hebt gevraagd? (want wellicht had het een heel verklaarbare reden). Zo niet: dan moet de garage dat bij jou maar vaker doen: je betaalt toch!
wink.gif
 
Bovenaan Onderaan