versleten handgrepen (binnenzijde portier)

pd42

Nieuw lid
Kennen jullie het probleem? de handgrepen (aan de binnenkant van het portier) van mijn Superb Elegance zijn versleten, er zit een soort rubber laagje overheen dat langzaam loslaat, ziet er niet uit. Het schijnt dat de Passat hetzelfde probleem heeft, ik heb ook een aantal andere Superbs gezien met dit probleem. Zijn er alternatieven die in mijn interieur passen (donker leer), dwz zonder die slijtage-gevoelige laag?
 

Frankie

Actief lid
typisch VAG probleem. Heb ik zelf gelukkig nog geen last van gehad met mijn vorige GolfIV en mijn huidige O2 niet. Erg storend wel lijkt me. Het materiaal voelt juist erg luxe aan, maar ziet er VEEL minider luxe uit als t afbladdert.. Vreemde zaak. Dit probleem heeft VAG al lang. Ben benieuwd hoe andere fabrikanten dat aanpakken. Uiterlijk is één, maar duurzaamheid is belangrijker...

Ben jij eerste eigenaar van de auto ? indien ja, gewoon terug naar de dealer..
 

KMA

Lid
Had ik met mijn leon ook. Ik heb dat laagje plastic er maar afgehaald zodat het nergens meer bladderde. Ik zou niet weten wat je eraan zou kunnen doen behalve het onderdeel vervangen
 
Bij mij begint het handvat ook af te bladeren, binnenkort moet ik naar de dealer voor de eerste beurt zal het dan aankaarten. Bij mij begint de bekleding halverwege de tussenstijlen ook te rafelen, zijn er nog meer mensen die dit hebben /forum/images/graemlins/407.gif
 

higgy

Forumguru
Mijn 2e (!) handgreep linksvoor begint ook al weer af te bladderen. Laat ik WEER vervangen.
 
Bovenaan Onderaan