Verslag voorjaarsmeeting 24 mei 2014

Tallguy

Forumguru
Bij deze is het nieuwe topic geopend zodat iedereen zijn of haar verslag kan posten met (of zonder) foto's.

Namens het Skodaforum danken wij de dealer Auto Jawes en zijn personeel hartelijk voor de gastvrijheid, het openstellen van de showroom en garage en het bieden van de lekkere versnaperingen en 'goodies'. Dit is door de leden die vandaag aanwezig waren erg gewaardeerd.

Ook mijn dank aan de vele leden die vandaag zijn gekomen om de meeting met elkaar te houden. We hadden een goede opkomst, prima (droog)weer en naar mijn idee een mooie route door een stukje natuur wat bestond uit Veluwe, bossen en landerijen.
Een extra woord van dank voor de leden die uit Vlaanderen zijn gekomen....we beseffen allemaal dat dit voor jullie ook een flink eind rijden was, maar daarom juist bedankt voor jullie aanwezigheid! Wellicht dat we een volgende meeting een keer kunnen doen in het grensgebied van Nederland en Vlaanderen? (kuch...*hint* ;) ).

Hoewel ik al snel probeerde te zijn door iets op internet te zetten over onze dag bij Jawes en de route, was Martin (van Jawes) mij iets voor :)
Hij had nl op Facebook al wat foto's gepost.
Bij deze de link

Aan de leden die vandaag mee waren en hun verslag met foto's willen posten: Leef je uit! :tegek:

Desperado

Forumguru
En wij zijn ook weer thuis! Was echt supergeslaagd. Veel foto's gemaakt door mevrouw D.
Alle "bestelde" spullen en ruilhandel is gelukt.
Slechts één aanrijding onderweg en die is pas opgemerkt op het eindpunt alwaar het lijk snel verwijderd is en in de bosjes is verstopt.
En @s-line vond eindelijk een aanhanger die bij zijn auto past!
20140524_153821_zpshcxucf9c.jpg

En de koffie was bij Jawes ook super geregeld!
20140524_103318_zpspibqvxwn.jpg

Is bij mijn auto mogelijk ook, moet alleen nog geprogrammeerd worden. Nu doet ie dat alleen met de sleutel. Dit moet dus via de ab kunnen :D.

Bovenaan Onderaan