Verslag voorjaarsmeeting 24 mei 2014

Cordoba

Forumguru
Kensei en de medeorganisatoren bedankt voor een gezellige (en veel te korte) meeting, en ook Jawes bedankt voor de gastvrije onvangst. :thumbsup:
Ik ga zo m'n foto's eens bekijken, ik ben er nog niet aan toe gekomen. Maar dan nu maar het slechte nieuws: de meest bijzondere auto heb ik onderweg naar de meeting gezien, en het was ook nog geen Skoda:
Alvis TC21-100 convertible24052014135.jpg
Het is een Alvis TC21/100 convertible uit 1955. De auto ervoor is van een iets ander model, ik gok ook een rechts gestuurde Alvis, maar ben beslist niet zeker. Ander plaatje van diezelfde Alvis:
7434395434_cb0b335417_b.jpg

Ik ga nu even mijn eigen foto's bekijken en later (of morgen plaatsen).

Overigens na de eerste fotoshoot ben ik afgehaakt, om weer terug te gaan naar Ede, naar de Heidebrouwerij, waar ik een uitgebreide rondleiding kreeg van de brouwer, en waar ik ook weer aardig wat bijgeleerd heb op biergebied. (en wat bier meegenomen voor thuis)

van harte gefeliciteert Noord26 , geniet ervan dit is het mooiste wat er is.;);)

Jeetje , wat veel mooie RS-en bij mekaar , en ook veel andere unieke Superbs en Octavia 's gezien ,
al met al zeker de moeite waard , deze dag , ook even gezellig keuvelen over vooral Skoda , lekker in de zon
bij de Halte een ijsje eten , ook bij Jawes was alles prettig geregeld , en een dikke pluim voor de overall organisatie.

Dit plus 1 , echt veel mooie dikke wagens. Weet echt niet welke ik nou het mooiste vind.:pieker:
Weet wel dat ik weer flink moet sparen , kw setje met nogggg dikkere wielen i Like . (geen audi wielen meer pat;))

Dnet

Senior Member
Zier er goed uit! Jammer dat ik er nog niet bij kon zijn.

Edit: Oja, en proficiat @Noord26

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan