verse nep-uitlaten "gemonteerd"

Rosinfield

† In Memoriam
Tja, ik vind het nep. Zou ik nooit doen; zou het ook jammer vinden als ze er al standaard zaten :ROFLMAO:
 

Bijlagen

  • R-2405536-1472563218-5535.jpg
    R-2405536-1472563218-5535.jpg
    161,5 KB · Weergaven: 25

Frup

Forumguru
Ik zie er geen uitlaten in. Een soort spoilertjes dan?
Voor mij ook de vraag: waarom? Persoonlijk vind ik het niets toevoegen.
Als je er zelf maar happy mee bent, toch?
 

Rallye

Forumguru
Ik vind het wel leuk, maar ben niet zo’n fan van de rooie streep. Zo zie je: smaken verschillen!
 

JeSko

Forumguru
Als er geen doemp uit komt, gewoon niet doen, DIT zijn uitlaten ;)


Nee even serieus, gewoon doen wat je mooi vind, het brengt de auto achteraan wat meer in balans imo, dus puur optisch kan het wel ookal ben ik er zelf geen fan van, de gewone plastic strip is ook maar zo kaal en inspiratieloos, ik zou alleen die ABT badge weghalen, das nl echt not done :rolleyes:
 

hemi24

Forumguru
Die rode streep had echt breder gemoeten, zodat de reflectoren optisch juist verbonden zouden zijn.
V.w.b. ABT: 1996 belde net om te vragen of ‘ie het logo terug mocht…
 

RoelF

Forumguru
Hahaha, wat een reacties. Valt me mee dat nog niemand begonnen is over de inrichting van zijn garage of over de vrachtwagen aan de overkant van de straat.
 

hemi24

Forumguru
TS is geen vrouw toch?
Anders moeten we het toch over de kleur van die handdoek gaan hebben, geel kan écht niet meer..!
 

leon-cupra

Forumguru
Vind op zich de nep-uitlaten niet mis. Dat er niets uit komt, tja wat maakt dat uit.

Dat je wel het optisch zicht van een RS bumper wilt creëren (uitlaatjes, doorlopende reflector) vind ik helemaal niet geslaagd. Mss beter een RS bumper scoren op de schroothandel of nieuw, laten spuiten en monteren. Dan had het perfect geweest. Nu lijkt het allemaal een beetje low-budget tuning van de jaren 90.
 

dirkie996

Forumguru
Ik vind die nepuitlaten lelijk. Heeft 'n tijdje geduurd om eraan te wennen. Mijn Octavia had werkelijk 2 uitlaten, maar de Karoq heeft nu maar 1 uitlaat die weggemoffeld is. Van mij hadden ze dan die nepdinges ook kunnen achterwege laten. Zal wel weer goedkoper te produceren zijn, aangezien beide de 2.0tsi hebben.
 

Bijlagen

  • Octavia rear.jpg
    Octavia rear.jpg
    81,9 KB · Weergaven: 54
  • Karoq rear.jpg
    Karoq rear.jpg
    116,1 KB · Weergaven: 53
Bovenaan Onderaan