Verschillen in combi modellen

Steefke

Nieuw lid
Wie kan mij helpen bij de supurb combi heb je achterop de kofferklep 2 kleine spoilertjes,maar waarom zit dit niet op ieder combi model ik heb de style en deze heeft het niet heb een 1.8 benzine.
Bij de dealer in de showroom staat een 2.0 diesel style en deze heeft het wel

Schep

Forumguru
Voor zover ik weet hebben de diesels en de 2.0 TFSI die zwarte inzetjes. Zal de CO2 uitstoot wel weer een gram omlaag halen, en dus goedkoper voor de fabrikant en de (Nederlandse) consument.

Bakkertje

Forumguru
Bedoel je onderstaande spoiler?
dsc_2679.jpg

Dat is namelijk een foto van een sportsline..
Wellicht is het ook een accessoire / optie

Oh ja, even voorstellen wordt doorgaans wel op prijs gesteld :D

Van Hoften

Forumguru
CO2 uitstoot. Benzine modellen hebben het volgens mij niet (op mijn 1.8 TSI zit er geen), dieselmodellen wel.

dvon

Actief lid
In een ander draadje (ik kan zo gauw even niet meer vinden welke) staat daar ook al het een en ander over. Ik heb overigens ook een 1.8 TSI en de zijkantjes zitten er bij mij ook niet op. Ik mis ze ook niet.

dezwaan

Nieuw lid
Ik heb sinds 2 weken een 1.4 tsi act combi style uitvoering (geen business) (NL) en mist ook die kapjes bij de spoiler. Vind dat toch minder mooi afgewerkt. In al mijn voorafgaande configuraties op de site en in de folders staat dit model MET kapjes afgebeeld. Maar mijn dealer weet nog steeds niet of ze er nu wel of niet op horen. Ik zie onderweg alleen maar S3's met eigenlijk. Kan iemand aangeven of het er nu op hoort te zitten?

hemi24

Forumguru
Dat zijn van die dingen die ervoor zorgen dat je auto niet goed schoon uit de wasstraat komt...

dezwaan

Nieuw lid
Ik heb eens aantal te koop staande auto's bekeken met foto op internet (auto verkoop sites) en het lijkt er op dat benzinemodellen het niet hebben.

Rallye

Forumguru
Ik heb sinds 2 weken een 1.4 tsi act combi style uitvoering (geen business) (NL) en mist ook die kapjes bij de spoiler. Vind dat toch minder mooi afgewerkt.

Grappig. Ik vind die kapjes erg lelijk. De ontwerper van de Superb ook, zo lijkt het: die dingen zijn niet voor niets zwart.:jaja:

Cordoba

Forumguru
Dat zijn van die dingen die ervoor zorgen dat je auto niet goed schoon uit de wasstraat komt...

Ik ken maar één manier om een auto goed schoon uit de wasstraat te krijgen: hem er schoon in rijden, en vooral de wasstraat niet aanzetten.

(open na een wasbeurt in een wasstraat eens deuren, achterklep, motorkap en kijk eens hoeveel vuil er nog zit)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan