Verschillen in buitenspiegels

*stom, stom* ik weet het, maar ik heb de rechterbuitenspiegel van mijn S2combi uit 2011 afgereden.

Kap is zonder beschadigingen, glas nog heel, maar de spiegel bungelt nagenoeg los aan het voetje....overigens werkt alles nog wel (verstellen, verwarmen enz), alleen het inklappen niet meer natuurlijk.

Langs de dealer geweest, en deze heeft opgezocht wat een nieuw spiegelhuis moet kosten (dus zonder glas en kap); €317,- Ik heb maar even aangegeven dat ik eerst op de sloop ga kijken of het voor minder kan.

Onderdeelnumer welke ik moet hebben is 3T1857508CB (elec. bedienbaar, elec. inklapbaar, elec. verwarmbaar en automatisch dimmend).

Dit nummer opgegeven op de onderdelenlijn, en al snel een reactie van een sloper een eind weg met als toelichting "Toelichting: kleur wit 6 draads".

Dat ie wit is maakt me niet uit, ik zet de kap toch over, maar kan ik aan de "6-draads" toevoeging nou zien of dit de juiste is voor mij, zodat zo meteen alles weer werkt? Volgens ETKA zijn er wel een stuk of 5 versienummers, alleen wordt er niet bij vermeld hoeveel draads deze zijn.

Floris
 
Bovenaan Onderaan