Verschil pre 2003 en 2003/2006 model

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsW

Lid
heeft iemand een link of een foto waar je het verschil kunt zien tussen een fabia voor 2003 en het model van 2003 tot 2006. Er schijnt verschil te zijn maar ik zie het op de weg niet.

thnx.
 

Fabia

† In Memoriam
Er zit niet zoveel verschil tussen. Er is een wat uitgebreide facelift in 2005 geweest. Daarbij zijn o.a. de mistlampen van vierkant naar rond gegaan, het layout van het dashboard veranderde. Maar niet echt wereldschokende zaken hoor. En de achterlichten veranderde van vorm. De middelste rode balk zit nu niet meer vast aan de rode U als ik het goed uitleg.
 

Hetzer

Forumguru
er is maar 1 facelift geweest ,en die is in augustus 2004 ingevoerd in Nederland, dat weet ik nog goed, want tijdens die introductie heb ik mijn huidige auto besteld.

Want nog meer wijzigde ; de Comfort uitvoering werd vervangen door de Ambiente, en de L&K versie kwam erbij.
Tevens verdwijnen de type aanduiding plaatjes boven de zij knipperlichtjes, een andere voorbumper en andere lamellen in de gril
Niet alleen een andere lay-out van het dash-board ,maar ook een ander stuur, ander lichtmetaal en andere kleuren, tevens verdween de 1.4 mpi motor van het toneel.
 

Bijlagen

  • new.jpg
    new.jpg
    62,4 KB · Weergaven: 33
  • old.jpg
    old.jpg
    36,3 KB · Weergaven: 34

Fabia

† In Memoriam
Van het stuur was ik vergeten doordat ik een Equipe + model heb dus met sportstuur. Maar ze blijven steeds kleine dingen veranderen, zo heb ik achterop 16V in het rood staan en zag ik laatst een nieuwe uitvoering rijden met alleen de V in het rood.
 

Laus

Actief lid
wel annoying soms. Ik heb een 2005 model en de stoelen in de eind 2006 modellen zijn gewoonweg ruimer en beter. Tevens wederom een iets ander stuur en dashbord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan