Verschil in stoelen

jongetje

Forumguru
Met de octavia 4 is het wel iets eenvoudiger geworden met de keuze in stoelen:
- De standaardstoel die op elk model zit
- De sportstoel op de business sport

Dan is er voor de Business plus nog de optie:
- Elektrisch verstelbare stoel

--- En dan wel aangekondigd maar (nog?) niet in Nederland leverbaar de Elektrisch verstelbare AGR stoel met stoelverwarming, ventilatie en massage ----

Voor mij persoonlijk valt de sportstoel af omdat niet alle opties (die ik wil) mogelijk zijn op de business sport. Heeft iemand al ervaring met het verschil tussen de standaard en de elektrisch verstelbare stoel? Was voor mij 4 jaar geleden al een zoektocht om elke stoel te kunnen proefzitten, maar vind geen dealer in de buurt die de elektrisch verstelbare stoel heeft staan.
 

jongetje

Forumguru
Nou, weg met de eenvoudigheid. Op de businessmodellen zijn nu ook Comfort stoelen te bestellen. Alleen staat nergens beschreven wat dit voor stoelen zijn. Iemand hier die het weet?
 

SCHOLTENS85

Actief lid
Ben zelf wel benieuwd naar de sportstoelen. Zal de auto echt gaan bestellen volgens de brochure en de nodige filmpjes.
De 1.5 first edition wel al bekeken bij de dealer. Maar 1.0 sport zal voorlopig nog niet ergens staan denk ik
 

SCHOLTENS85

Actief lid
Ai, dan zijn allemaal stoelen in het zwart / rood. Dat zeg ik niet zo snel in de brochure.
Hoop dan ook niet dat dit nieuwe model dat rood heeft. Want dat ziet er niet uit
 

jongetje

Forumguru
Nou, weg met de eenvoudigheid. Op de businessmodellen zijn nu ook Comfort stoelen te bestellen. Alleen staat nergens beschreven wat dit voor stoelen zijn. Iemand hier die het weet?
Zojuist contact met de dealer gehad (die navraag had gedaan bij Skoda NL) en die comfort stoelen was een fout in de configurator en zijn niet bestelbaar in Nederland. Daarom zijn ze nu ook niet meer te kiezen.
 
Bovenaan Onderaan