Verschil in achterdempers bilstein b4

haassie

Forumguru
Laatst mn voordempers vv en eibach verlagingsveren laten plaatsen! Had mn achterdempers niet mee genomen...moet dus nu gaan gebeuren. Nu zit ik bij autodoc te kijken en zie ik voor bilstein b4 twee types staan beiden CST32 met net afwijkende producent nummers. Iemand enig idee waar het hem verschil in zit? Kan zo 1,2,3 geen verschil ontdekken.
 

Bijlagen

  • 6A4A64AF-D9C9-47D9-9223-F11C7FFB29F1.png
    6A4A64AF-D9C9-47D9-9223-F11C7FFB29F1.png
    436,1 KB · Weergaven: 21

EdK

Forumguru
Tsja @Antera is de springveer expert, dus kunt beste met hem contact opnemen hierover...
En misschien heeft hij nog wel een leuke aanbieding voor je...:pardon:
 

haassie

Forumguru
....heb alleen nog nieuwe dempers achter nodig in de rest ben ik reeds voorzien. Aangezien ik vóór B4 dempers heb laten monteren wil ik deze achter ook. Vraag me alleen af wat de verschillen zijn of jaargang verschil?
 

haassie

Forumguru
Verkoper is autodoc....als die ergens niet goed in zijn is het communicatie haha. Ga wel crosschecken met andere sites
 

brepus13

Forumguru
Heb toevallig hetzelfde moeten concluderen recent. Onder kopje meer info staat nog wel eens dat de 1 voor sportonderstel is en de ander niet bijvoorbeeld. Laat vooral weten welke je kiest :-)
 

Antera

Donateur
19-151069 is voor standaard onderstel
19-151083 is voor sportonderstel ( is verlaagt onderstel)

De rest mag je vergeten en als je nog eens wat op wilt zoeken kijk dan direct even op de bilstein site :-)
 
Bovenaan Onderaan