Verplaatst naar Superb II vanuit Superb I

Potje

Actief lid
Ik kwam deze tegen op een site...

Slechte shop of werkelijkheid? Volgens mij lijken de nieuwe koplampen wel aardig op de Yeti voorkant. Zou het de nieuwe look zijn?

6051221.001.Mini1L.jpg


Bovendien een zgn mule van de nieuwe Superb: verlengde Octi II

6051221.001.1L.jpg
 

Beker

Actief lid
Re: New Superb

Ik vind bovenstaande SuperB welkelijk te ranzig voor woorden. Hele lelijke neus.
 

Erikje

Actief lid
Re: New Superb

het is een photoshop dus m.i. afwachten of het werkelijk zo wordt: zie het als een artist impression...
 

VEEJAY

Forumguru
Re: New Superb

Hey zie het nu pas. inderdaad geen leuke sjop. Ik hoop dat ze hem de koplampen van de 5 serie geven, dat vind ik echt mooi. Zo doorlopend naar de zijkanten.
 

Hetzer

Forumguru
Re: New Superb

dit is duidelijk geen foto-shop , ik heb er namelijk eentje zien rijden in Oostenrijk in jan/feb 2004 , ik heb hier al eens een draadje over geschreven , ik dacht dat het toen de octavia zou zijn !!!!

dus niet , misschien was het wel een concept octavia , of is het echt de nieuwe Superb????
 

vw125

Forumguru
Re: New Superb

Zet hem maar voor de deur /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Mooie wagen.

Grtz vw125
 

LenK

Forumguru
Re: New Superb

Die 3S4 5647 bovenaan daar wil ik best een plaatsje voor vrijmaken. Mooi hok, daar kan de Passat nog een puntje aanzuigen /forum/images/graemlins/545.gif.
 

Jpoers

Lid
Re: New Superb

erg mooie wagen, vooral de bovenste zijn de mistlampen netjes weggewerkt, netter dan die grijze. (persoonlijke mening althans)

hard sparen en over een paar jaartjes rijden /forum/images/graemlins/laugh.gif:D
 
Bovenaan Onderaan