Vernieuwde skoda site

rickske

Actief lid
Een nieuwe lekkere frisse look,ik hoop dat ze hier in België snel volgen. /forum/images/graemlins/blush.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Mooi inderdaad, maar alleen een nieuwe 'skin', geen nieuwe informatie, behalve de pdf's met technische gegevens. Nog steeds geen car configurator bijvoorbeeld.

Ook jammer van die knullige URL na de doorlink vanaf skoda.nl (naam van de sitebouwer Satama). Moet dat nou?

Audi hebben ze ook gedaan, zie ik, dus daar komt 't van.
 

Laus

Actief lid
ik vond zo'n configurator nou niet zo heel boeiend eigenlijk. AL kan het handig zijn om je prijzen te bereken.

en ik mis de speciale Octavia uitvoeringen. RS enzo.
 

Dutch4x4

Senior Member
Nou ja, precies daarom eigenlijk: prijzen met opties en accessoires berekenen. Met zo'n prijslijst is 't altijd een een heel gepuzzel: welke optie hoort bij welke uitvoering en hoeveel kost die dan? Welke optie heb je niet meer nodig als je die andere optie al kiest? Enzovoort...
 

Hetzer

Forumguru
De Rs uivoering van de Octavia-1 word ook niet meer geleverd , maar hij komt wel weer terug in het jasje van de octavia-2 (als het goed is!!!!!!!)
 

beterweter

Nieuw lid
Wat me opvalt: Bij de Octavia Combi staat er ineens een ruitenwisser achter op de optielijst, zelfs bij de Elegance. Op de vorige website was dat volgens mij niet zo.

Klopt dat wel?
Ik dacht altijd dat je bij een combi altijd een achterruitenwisser standaard kreeg.
Iemand met een Octavia combi die dat bevestigen kan?


Ik heb eigenlijk nog nooit een stationwagon (van welk merk dan ook) zonder achterruitenwisser gezien, en het lijkt me ook mateloos irritant in de regen.
 

beterweter

Nieuw lid
Ik zag in een ander topic een link naar de oude website: http://www.skoda-auto.nl/vepreda

En zoals ik al dacht: Daar staat de achterruitenwiser alleen maar als optie bij de hatchback, en niet bij de combi.

Het staat er niet zo specifiek bij, maar ik neem aan dat de achterruitenwisser bij een combi gewoon standaard is. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Het staat er niet zo specifiek bij, maar ik neem aan dat de achterruitenwisser bij een combi gewoon standaard is. /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Dit is ook zo. Alleen bij Combi is tie standaard /forum/images/graemlins/smile.gif
 

beterweter

Nieuw lid
Haha, ok dan. (stel je voor zeg: een stationwagon zonder achterruitenwisser /forum/images/graemlins/laugh.gif ).

Ik zag trouwens dat ze bij de standaard en optielijst wel meer dingen door elkaar hebben staan. De Demarrage en 4x4 zouden ineens wel als hatchback leverbaar zijn maar niet als combi /forum/images/graemlins/confused.gif

Slordig dus.
 

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ziet er lekker vlot en fris uit, maar inderdaad jammer dat er geen car configurator is.

[/ QUOTE ]
Inderdaad een car configurator is wel heel handig als je een auto wilt samenstellen in België is deze bij auto's van de vag-groep aanwezig op de side's ,ik heb de mijne zo samengesteld en je weet ook wat deze u dan kost alleen nog de korting er uithalen(clssic €800,ambiente €1000 en elegance €1100 bij de oct.2) en je kent de prijs.
 

rickske

Actief lid
Dan kan je met de optielijst op papier(die nogal onoverzichtelijk is) nog sneller rekenen dan een car configurator op de computer /forum/images/graemlins/blush.gif(waar je de opties handig kunt uitkiezen met foto's).
 
Hoi Karstieman,

Ik zie dat je het Dynamic-pakket hebt besteld! Heb je de auto al binnen? En zo ja, hoe zitten die prachtige sportstoelen? Mis je de stuurwielbediening niet, want dat is bij het drie-spaaks stuurwiel toch niet meer mogelijk?
Ik overweeg om dit pakket ook mee te leasen, overtuig me eens...
 

Karstieman

Forumguru
@LEX_LM: Ai....of tie al binnen is...nog 36 nachtjes slapen /forum/images/graemlins/smile.gif
Maar dan heb je ook wat ! Zodra hij er is, zal ik een uitgebreid verslag doen.
Maar om je snel te overtuigen: Waarom niet ? 't is 100 euro duurder dan klein leer pakket + 17''+sportonderstel, maar dan heb je wel nog een sport stuur EN sport stoelen /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Bovenaan Onderaan