verlichting

dcd

Nieuw lid
Wie weet of dat ik zwaardere verlichting in me fabia combi kan doen?
als ik s,avonds weg moet vind ik de verlichting erg slecht weinig verlichting,
had hiervoor een mazda 323 fastbreak gti maar daar zat bezonder veel verlichting op.
wie kan mij hier mee helpen
 

Noord26

Forumguru
Xenon is een aanrader. Geen zwaardere verlichting in de vorm van halogeen erin zetten. Dat kan je bedrading doen smelten, alsmede je koplampen zelf van binnen..
 

Chatslet

Forumguru
Zwaardere verlichting als in lampjes met hoger wattage: Nee
Zenon verlichting: Ja zeker doen, is zeker met de Faab een verschil van dag en nacht. Daar waar de standaard halogeen lampjes een pisbeetje licht geven en je je af en toe af vraagt of je licht wel aan staat, komt er bij xenon een enorme bak licht uit. Neem je 5000k Xenon dan is het net als OEM xenon, dus gewoon wit. Verblinden doet het verders niet, gaat gewoon perfekt.
 

Noord26

Forumguru
Helaas niet. Fabrikanten verschillend soms behoorlijk van de daadwerkelijk en op gegeven lichtkleur.

Wat bedoel je met een luxere uitstraling? Aangezien het lens koplampen zijn wordt het aanzicht toch gebroken?
 

piair1982

Forumguru
Zal het je op de meeting wel laten zien. Beste is om de auto's met Xenon naast elkaar te zien voor een vergelijking.
 

Chatslet

Forumguru
Verschil ga je bijna niet zien. Ten eerste zie je vanwege de lensen bij daglicht al bijna niet dat de lampen aan staan en als je er niet recht in kijkt heb je vanuit iedere hoek een andere kleur.
 
Bovenaan Onderaan