Verlenging chrome grille

elcocheSKODA

Actief lid
Toen ik laatst een keer in Belgie was, zag ik bij een SKODA dealer te Hasselt (helaas was de dealer gesloten) een O2 staan met een chrome verlengstuk richting nummerplaat.

Op de site van Mattig vond ik onderstaande foto.
8156220090_1.jpg


Als je goed op deze foto kijkt zie je dat de grille langer doorloopt richting nummerbord.

Weet iemand van jullie waar dit onderdeel te koop is? Weet je ook toevallig de prijs?
 

bertje

Lid
Ben zelf van Hasselt en mijn octavia komt van daar zal in de week eens bij de dealer langsgaan dan kan ik antwoorden op je vragen.
 

sunnyboy

Senior Member
Zo te zien zit er achterop ook nog een spoiler en heeft'ie een open dak. Met de voorspoiler is het even oppassen inderdaad lijkt mij. Hoewel ik van mening ben dat het sportonderstel de ingaande slag goed dempt.
Ik rij dagelijks een route met verkeersdrempels en weet uit ervaring dat het sportonderstel in de praktijk geen problemen oplevert.
Maar als je de spoiler aan de voorkant verlengd kan daar wel eens verandering komen.
 

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ziet er leuk uit... wel oppassen voor drempels.

[/ QUOTE ]
Persoonlijk vind ik de bumperspoiler niet zo geslaagd. Echter de chrome verlenging van de grille staat volgens mij super strak op b.v. een zwarte O2.
Hoef je ook niet extra op te passen bij drempels. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Lijkt mij inderdaad zeer strak op een donkere octavia en niet zo geslaagd voor de mijne een sahara beige metalic.
 

Droopy

Actief lid
Rickske, als ik naar de foto kijk is het zelfs op een sahara beige mooi, maar ik geef je gelijk dat het op een donkere auto nog mooier uitkomt.
 

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
hij staat op de site van Mattig!!(kijk maar op de nummerplaat /forum/images/graemlins/grin.gif).


[/ QUOTE ]

Beste @achthoven1,
Bedankt voor jou toevoeging.
Klopt dat de foto op de site van Mattig staat. Daar heb ik de foto ook vandaan, echter er wordt nergens op deze site gesproken over dit chrome verlengstuk (geen artikelnummer of prijs).
 

Octaviarijder

Actief lid
Ik hou persoonlijk niet van al die opplakspoilers, het ziet er meestal toch goedkoop uit. Het is echter wel een goedkopere oplossing van hele bumpers te moeten kopen.
 
Wat je goedkoop vindt, je moet hier nog 200 euro voor neerleggen /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
 

ougie

Forumguru
Tweede poging; Helaas kwam Audi er eerder mee, neemt niet weg dat ik het schitterend vindt staan. Alleen de prijs, 193 euro voor een klein stukje chroom. Voor de O1 is hij de helft goedkoper en die is twee keer zo groot. /forum/images/graemlins/frown.gif
 
Het lijkt erop dat het een onderdeel is van de bumper. Staat er op de site van Mattig ook niks over de bumper?
 

ougie

Forumguru
Ik heb de foto gekopieerd en uitvergroot en het lijkt mij dat het niet veel meer is dan een opgeplakte chrome strip. Veel van deze accessoires zitten net als deur-stootstrippen, gewoon geplakt.
 
Komt bij mij er op neer dat wanneer je deze chrome rand op je auto plakt dat je de voorkant van een Audi probeert na te bootsen, en daarvoor rij je toch niet in een Skoda?
 
Bovenaan Onderaan