Verlagen Skoda Rapid Spaceback

Erik-JanB

Senior Member
Leute,

Iemand foto's van je Spaceback die je hebt verlaagd?
Zoja, hoeveel mm/cm en met werk merk veren of schroefset?

Ben benieuwd of hier veel verlaagde Rapid's rijden...

liefst dus aanbieden met tekst&uitleg en foto's
 

TurboT

Forumguru
Qua looks en rijgedrag ben ik absoluut overtuigd. Mij gaat om het comfort. Ik vind de auto al erg hobbelt mocht het wegdek niet at te best zijn. Ik word dan als het ware heen en weer geschud. Mijn vorige auto, Ford Focus Rally edition met sportonderstel ving de klappen goed op. Wellicht is het een product eigenschap vande Rapid, omdat de lengte basis lang is en de auto naar verhouding smaller is?
 

CDK

Forumguru
Als je op een Rapid meer comfort wil en toch ook lager, dan moet je er dik 1000,- voor uittrekken en een KW schroefset met instelbare dempers monteren....
 

Antera

Donateur
Als je op een Rapid meer comfort wil en toch ook lager, dan moet je er dik 1000,- voor uittrekken en een KW schroefset met instelbare dempers monteren....

Dan idd voor de streetcomfort gaan dan heb je nagenoeg je origineel rijcomfort nog. De Eibach set is wel wat stugger dan je standaard onderstel maar niet extreem.
 

Okki

Donateur
Ik vind de auto al erg hobbelt mocht het wegdek niet at te best zijn. Ik word dan als het ware heen en weer geschud.

Ik dacht dat ik de enige was die dat voelt. Wegdek of wind, ik ben er nog niet uit. Met name als ik alleen in de auto zit. Met 2 passagiers erbij is het een stuk minder
 

Rosinfield

† In Memoriam
Werk jij 's-nachts soms. Zoals gezegd, een paar x pj heb ik dat. Kan dan het best gewoon opstaan. Ga straks zoals ik dat dan altijd doe lekker een stukje hardlopen. Verder ben je dan overdag een beetje gammel, maar je slaapt de volgende nacht weer prima
 

Okki

Donateur
laag_orig.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

TurboT

Forumguru
En hoe rijdt de Eibach setje @Okki ?
Ik vind de rapid al stevig geveerd. Een oneven wegdek voel ik al goed. Het onderstel van mn vorige auto was erg goed. Niet te vergelijken met de Rapid.

Wat voor voor-,en achteras heeft de Rapid?
 

Okki

Donateur
Voorwielophanging: onafhankelijk, McPherson met schroefveren
Achterwielophanging: semi-onafhankelijk met schroefveren
 
Bovenaan Onderaan