Verkoop Bolero, code nodig?

Oknot

Forumguru
Ivm geplande aankoop van een andere radio ben ik van plan om straks mijn huidige Bolero radio te koop aan te gaan bieden. Nu was ik wat aan het rondkijken voor informatie die ik in de advertentie kan plaatsen en kom ik regelmatig de term "inclusief code" tegen. Om welke code gaat het hier, waar kan ik die vinden en is deze noodzakelijk om het apparaat in een andere auto werkend te krijgen? Alle hulp wordt weer gewaardeerd.:bloemen:

FlavioX

Forumguru
Op mijn Columbus stond die 4-cijferige code op het apparaat maar daar kwam ik pas achter nadat ik de code bij dealer had laten uitlezen voor €35!

TurboBooster

Forumguru
De Bolero is uitgerust met een Comfort codering. Bij het eerste gebruik wordt de
veiligheidscode niet alleen in de radio, maar ook in het voertuig opgeslagen.
Na het af- en opnieuw aansluiten van de batterij schakelt u eerst de ontsteking aan
en daarna de radio.

Als u de radio wilt inbouwen in een ander voertuig, moet u de veiligheidscode
invoeren. In dit geval neemt u contact op met uw erkende Škoda service partner of
een Škoda importeur.

Omdat de uitrusting slechts na het invoeren van de veiligheidscode functioneert, is
het gebruik na diefstal praktisch uitgesloten - een bijdrage voor verhoogde diefstal
beveiliging.

De code is opgeslagen in het combinatie instrument. Hierdoor wordt het automatisch
gedecodeerd (Comfort-codering). Daarna is normaal een handmatige code
invoer niet nodig.

Code invoeren

Indien na het inschakelen een tastveld verschijnt met het verzoek om de code in te voeren,
moet de uitrusting door het invoeren van correcte, vier nummer code worden ontsloten.
Het aantal van mogelijke pogingen wordt aangeduid in het tweede display gedeelte.

– Drukt u direct op de display indicatie een nummer in het nummerblok

van tot . Het nummer wordt opgenomen in het invoer ondergedeelte.

– Na het invoeren van een vier nummer volgorde, wordt het nummerblok grijs (inactief) en
kunnen er niet meer nummers in het invoer onderdeel overgenomen worden.

– Tik op het in het display, om nummers in het invoer onderdeel van rechts naar links om,
indien nodig uw invoer te correcteren.

– Wordt het correcte code nummer in het invoer onderdeel aangeduid, tik .

Code nummer

Het code nummer kan alleen ’on-line’ via het Škoda systeem worden aangevraagd, om
zodoende nog een betere diefstalbescherming te verzekeren. In noodgeval contacteer
svp uw erkende Škoda service partner.

Verkeerd Code nummer

Wordt er bij het invoeren van de code een verkeerd code nummer bevestigd, kan
de procedure nog een maal herhaald worden. Het aantal van pogingen wordt
aangeduid in het tweede display gedeelte.

Indien de code voor een tweede keer verkeerd is ingevoerd, wordt de uitrusting
voor ca. een uur geblokkeerd. Na het verloop van een uur, terwijl het apparaat en
het contact ingeschakeld zijn, is het mogelijk om de invoer van de veiligheidscode
te herhalen.

Indien twee ongeldige pogingen opnieuw worden ondernomen, is het navigatiesysteem
opnieuw geblokkeerd voor een uur.

De cyclus - twee pogingen, een uur geblokkeerd - is hierna opnieuw geldig.

Bovenaan Onderaan