Verhogen van de vloer

Red Devil

Actief lid
bekleding heb ik van de spartborden afkunnen krijgen, dus die zijn nu bekleed met 5mm bitumen:) ik moet nu alleen nog de bak waar het reserve wiel in ligt bekleden,
en ik denk dat ik hier nog een plaat in moet maken, omdat de vloer mat nu 5mm omhoog komt en dat rare 'houten/kartonnen' plaatje dus lager 'wil' liggen, dus alsnog denk ik maar een mdf plaat er maken als bodem..
de nieuwe sub weegt wel zo goed als 20 kg dus die moet wel beetje stevige ondergrond hebben.
 
hej kerel gaaf dat je al begonen bent bij mij licht alles er nog los achter in
maar waar heb jij bitumen gehaalt ? ik heb het ook nog nodig namelijk


gr jeroen







bekleding heb ik van de spartborden afkunnen krijgen, dus die zijn nu bekleed met 5mm bitumen:) ik moet nu alleen nog de bak waar het reserve wiel in ligt bekleden,
en ik denk dat ik hier nog een plaat in moet maken, omdat de vloer mat nu 5mm omhoog komt en dat rare 'houten/kartonnen' plaatje dus lager 'wil' liggen, dus alsnog denk ik maar een mdf plaat er maken als bodem..
de nieuwe sub weegt wel zo goed als 20 kg dus die moet wel beetje stevige ondergrond hebben.
 

Red Devil

Actief lid
die bitumen platen kun je bij de betere car audioshop wel halen.. ik heb ze er bij gekregen.. heb het hele setje gekocht bij Car Emotion op de zandstraat in Veenendaal.. de prijs is voor:
3mm 50x50cm = € 6.50
5mm 50x50cm = € 7.50
 

van inkel

Forumguru
Als het net zo heftig klinkt als het er uit ziet, zal het best lekker klinken.:xyxthumbs:

PS ik hoop dat je achterklepslot in goede staat is, bij een beetje volume blaas je hem zo open. :D
 

Red Devil

Actief lid
ehhmmm.. jah hij wil ook best jah:grin:
moet wel nodig me 'standaard' voor speakers vervangen.. vreemd tog:crazy:.. haha
 

Red Devil

Actief lid
ehhhhhhhhhhhhhhhh:eek:
kheb ze alleen voor het idee al wat zachter gezet zodat ze iets minder te verduren hebben.. de hoedeplank speakers worden nu ook versterkt door de 2000W EarthQuake versterkerd
 

Gieliovd

Forumguru
LOL......

Ik zit op mijn kamer al te shaken met 2x Magnat 150 watt 3 weg speakers en nog 75 watt Sony surrounboxen. Laat staan 2000 watt in de auto!

Hoe is dit berekend? Maximaal muziekvermogen, RMS, PMPO.....

Ziet er heftig uit. Nou past je instrument er helemaal niet meer bij.
 

EdK

Forumguru
Ik zou de breedte maten van je wagen maar weer eens opmeten en vergelijken met de fabrieksmaten !!!
Bijna zeker dat ze door die 2000W breder zijn geworden !!
En we zullen vanaf heden alles opschrijven of zit je met gehoorbeschermers in de auto ??
 

octaviabas

Senior Member
T2000W/4
Number of channels: 4
Max Power output: 2000 Watts
RMS Power 4-Ohm Bridged: 2 x 300
RMS Power 2-Ohm Stereo: 4 x 150
RMS Power 4-ohm stereo: 4 x 100

2000w is dus in meest positieve zin en vast niet op 12v gemeten.
Niet dat het slecht zal klinken :xyxthumbs:

nu alleen voor nog ff upgraden :winkie:
 
waar speel je op 2 ohm of 4 ohm ?
heb je je hoedeplank speakers op de vesterker van je sub zitten ?
of op een apparte want anders speel je wel mono via je vesterker :tongue:
(als je hem gebrucht hebt)

gr jeroen
 

Red Devil

Actief lid
waar speel je op 2 ohm of 4 ohm ?
heb je je hoedeplank speakers op de vesterker van je sub zitten ?
of op een apparte want anders speel je wel mono via je vesterker :tongue:
(als je hem gebrucht hebt)

gr jeroen
geen idee.. 2 ohm of 4 ohm..
de hoedeplankspeakers zitten op de zelfde versterker
maar deze versterker is 4 kanaals.. dus 2 TULP kabels gaan er heen.. 1 voor de sub en 1 voor de hoedenplankspeakers..
2 kanalen worden dus gebrucht.. en die andere 2 niet..
 

Red Devil

Actief lid
Ik zou de breedte maten van je wagen maar weer eens opmeten en vergelijken met de fabrieksmaten !!!
Bijna zeker dat ze door die 2000W breder zijn geworden !!
haha zou het? zal wel beetje mee vallen:crazy:

En we zullen vanaf heden alles opschrijven of zit je met gehoorbeschermers in de auto ??
sorry wat zeg je?:ahum::680:

octaviabas zei:
heb je nog een foto van ervoor ?
oude install kun je nog bij mijn foto's zien, deze heb ik aan een vriend voor weinig verkocht, dus die is er weer blij mee, en zo zie je je oude install nog eens terug:super:
 

Red Devil

Actief lid
Ik zou de breedte maten van je wagen maar weer eens opmeten en vergelijken met de fabrieksmaten !!!
Bijna zeker dat ze door die 2000W breder zijn geworden !!
En we zullen vanaf heden alles opschrijven of zit je met gehoorbeschermers in de auto ??

om hier nog even op terug te komen:
ff een filmpje geplaats
YouTube - Skoda Fabia Bass

hee das vet.. hij plaatst het filmpje ook rechtstreeks hier.. vet:D
 
Bovenaan Onderaan