vergelijkingstest 6 stationwagens in de kampioen

ericb

Actief lid
En de winaar is?????? De Skoda Octavia natuurlijk!
Andere deelnemers, focus, astra, megane, lancer en nubira.
 

Wiseguy

Actief lid
Oh nee.... dat zal 'm wel niet zijn, aangezien dit een test tussen 5 stationwagons is.....

Dus als het inderdaad een nieuwe test is, ben ik erg benieuwd naar de scan.... alhoewel ik ook kan wachten tot ik de kampioen binnen heb natuurlijk... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Trouwens, ik zie net op de website van de ANWB ook dat het volgende nummer ook leuk gaat worden... dan staat de er iets over de Gezinsauto van het Jaar er in... en zoals iedereen hier wel weet is de O2 Combi daar ook een van de kanshebbers voor.... Samen met een Mazda en een Fiat.
 

ericb

Actief lid
Nee dat is een oude test uit 2000. In de kampioen van september 2005(gisteren ontvangen) staat een hele nieuwe test. Helaas hen ik geen scanner, maar aangezien er ruim 2 miljoen van die maandelijkse reclamefolders naar de leden gaat is er vast wel iemand ander die wel zo'n ding heeft.
 

Wiseguy

Actief lid
Als het goed is, ligt de Kampioen vanavond ook bij mij in de bus.... Dus toch maar even wachten dan.... /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Skodaniet

Nieuw lid
Ik vraag mij af of dit wel de nieuwe Octavia postauto is, want in de vorige Kampioen stond al een aankondiging en daar staat de achterkant op en zie je twee = en geen C in de achterlichten zoals bij het nieuwe model.
Is dit het actie model Demarrage dat getest is?
Het kenteken is in beide nummers hetzelfde.
 

ericb

Actief lid
Het is een 1.6 ambiente met o.a. 580 liter bageruimte (23080 euro), moet volgens mij de nieuwe zijn en niet de demarage.
 
Bovenaan Onderaan