Verbruik Citigo 1.0 (44kw) Elegance Greentech

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobbie

Senior Member
Hoi Skoda-rijders!

Vandaag voor het eerst getankt met de nieuwe Citigo! Maar liefst 744km gereden op 1 tank! Ik ga ervan uit dat de tank bij de aflevering helemaal vol zat (35L) dus een verbruik van 1 op 21! De kilometers zijn gemaakt in de stad en op de snelweg met een verhouding van 50/50.

Ik wil het verbruik van de "Sjittie" gaan bijhouden in een app zodat ik kan zien of ik nog wel zuinig rij en of de auto ook zuiniger wordt na verloop van tijd. Hebben jullie nog tips voor of met welke app (Android) ik dit het beste kan gaan doen?

Het Move & Fun systeem werkt trouwens prachtig met alle tellers, kan je deze niet synchroniseren met een computer op een of andere manier?

Ben benieuwd naar jullie verbruikswaarden!

Groet Bob & de Sjittie :-)
 

CharlesTucker

Forumguru
Apps zou ik niet weten, ik ben nog steeds smartphoneloos. Maar met name als je geinteresseerd bent in een vergelijking met anderen kun je een account maken op www.spritmonitor.de en je verbruik daar bijhouden. Zelf gebruik ik Excel, werkt prima voor mij
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik gebruik een excelsheet waarin, naast de brandstof (liters en kosten, alsmede eventueel ontvangen vergoedingen daarvoor) ook alle andere autogerelateerde kosten kunnen worden bijgehouden op een 2e werkblad.
Er zit ook een totaaloverzicht in, waarin automatisch de totale kosten per jaar en per kilometer worden weergegeven.

Stuur maar een PB met mailadres, dan stuur ik je een lege versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan