Kleine update, met op de terugweg van mijn werk en daarmee de eerste rit na 1000km (eenweg de 1000 gepasseerd), lijkt het verbruik ineens veel gunstiger? zit nu op een magere 1 op 15. maar dat is toch wel een sprong.
Ik ga het toch eens goed in de gaten houden.
@Rosinfield: ik bedoende gisteren niet "gelijkspel" maar "Eensgelijks"alleen die domme telefoon had het maar even aangepast, sorry daarvoor.
Terug komend op de aerodynamische eigenschappen, ja dat heeft invloed bij verschillende type, daar ben ik het volledig mee eens.
Echter de TC opgave is gebaseerd op werkelijk gebruik, en de fabrieks opgave moet aangetoond zijn. beide zijn dus wel een goede richting voor een model specifiek gebruik. Aangezien de vorm van het model niet wijzigt heeft dit verder geen relevante invloed bij zelfde type.
Da’s ook al aan de royale kant...
Ik zal we een zware voet hebben, aangezien ik veel km midden in de nacht (4-5 am) rijd......Als ik op vakantie ging haalde ik 1200km op een tank waarbij ik naar 800m hoogte reed.