verbinding weg Elroq 85

Rob RKR

Nieuw lid
Hebben jullie het al eens gehad dat de verbinding met de auto weg is? De app wordt dan niet meer bijgewerkt. Staat dan Geen verbinding en de datum waarop het bijgewerkt is vanuit de auto.

Iemand een oplossing (weet dat de OCU gereset kan worden maar daarvoor moet ik naar de garage.
Als ik het zelf kan doen doe ik dat liever (niet vanwege kosten want is garantie)

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Een 'eenvoudige' reset (koude herstart) van het entertainmentsysteem zou dat moeten 'fixen'.

Rob RKR

Nieuw lid
Dat heb ik geprobeerd maar werkte niet. Heb vandaag bij de gebruiker, onder het rijden, synchroniseren gedaan en.... het werkt weer.

ThomasJ

Nieuw lid
Bij mij ook geen verbinding mogelijk met Elroc 85. Beide hierboven gegevens tips, gebruiker synchroniseren en infotainment herstarten (aanuitknop links van de volumeslider 10 sec ingedrukt houden) uitgeprobeerd, zonder resultaat. Toen de dealer gebeld, maar die wist het ook niet. De volgende dag nog eens geprobeerd en jawel, er was weer verbinding. Wat mogelijk hier lokaal een rol speelt is de afstand naar de dichtstbijzijnde gsm-mast.

Bovenaan Onderaan